برای اجرا در روز جهانی تئاتر؛

حمید گلی، علی فروتن و هومن رهنمون به غول بزرگ مهربان پیوستند

حمید گلی، علی فروتن و هومن رهنمون قرار است در کنار حسین محب اهری و مریم کاظمی، در نمایش غول بزرگ مهربان بازی کنند.

حمید گلی، علی فروتن و هومن رهنمون به غول بزرگ مهربان پیوستندبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش غول بزرگ مهربان که قرار است از 6 فروردین ماه 97 و همزمان با روز جهانی تئاتر اجرای عمومی خود را در مجموعه آسمان (زعفرانیه) آغاز کند، با پیوستن سه هنرمند شناخته شده تئاتر حمید گلی، علی فروتن و هومن رهنمون تمرینات خود را آغاز کرده است.

این نمایش نوشته دیوید وود و با ترجمه حسین فدایی حسین است که در گروه تئاتر مستقل تولید شده و در آن بازیگرانی همچون حسین محب اهری، مریم کاظمی ، جواد اعرابی، میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، سعید قره داغلی، مهراد زمانی، هایده حسین زاده، فاطمه خدابنده لو، حسام کلانتری و هنرجویان کودک و نوجوان به ایفای نقش می پردازند.

کاظمی این نمایش را با استفاده از تکنیک زنده عروسکی, ماسک و عروسک های باتومی که سهیلا باجلان آن را طراحی کرده کارگردانی کرده است.

طراحی و ساخت کلاه گیس توسط افسانه قلی زاده، طراح پوستر و بروشور عماد سالکی، پریسا فلاح زاده و عکس از سیامک زمردی مطلق است.

این نمایش که سال گذشته در جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک هم حضور داشت، داستان دختری یتیم به نام سوفی است که ربوده و به سرزمین غول‌ها برده می‌شود. او در آنجا با یک غول بزرگ دوست می‌شود که بر خلاف دیگران مهربان است و قصد آزار آدمیان را ندارد.

انتهای پیام/

عموهای فیتیله‌ای در یک تئاتر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار