مقام‌ پارلمانی انگلیس در اظهار نظری تداوم برنامه موشکی ایران را از جمله دلایل ادامه اعمال تحریم‌ها نامید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه نشنال، «تام توگندهت» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس عوام انگلیس در ادعایی بی اساس گفت: «اقدامات ایران تنها به منطقه منحصر نمی شود و تمام دنیا را شامل می شود و با خود نگرانی های زیادی را به همراه دارد.
وی در ادامه به گزافه گویی پرداخت و افزود: لغو تحریم هایی هم که ایران به آن اذعان دارد تا زمانی که این کشور حسن نیت نشان ندهد محقق نمی شود، چرا که ایرانی ها موشک آزمایش کرده‌اند و در اقدامی آن را به سمت ریاض پایتخت عربستان سعودی شلیک کردند.
وی ادعاهایش را چنین ادامه داد: «من بر این باورم که ایران باید روش دیگری در پیش بگیرد چرا که با این رویه ای که در پیش گرفته آینده مردمش را به مخاطره می اندازد و از لحاظ اقتصادی به دلیل تحریم های عدیده دچار مشکلات زیادی می شود.
وی مدعی شد: «جامعه بین الملل از طرف سازمان ملل متحد وظیفه دارد با دولت ایران بابت حمایت آنها از حمله به عربستان از طریق عوامل نیابتی گفتگو کند. این اقدامها غیرقابل قبول است و باید متوقف شود.» 

«گوین ویلیامسن»وزیر دفاع انگلیس هم در ادعایی بی اساس گفت: «باید این اطمینان حاصل شود که با هر شکلی از عدم حسن نیت به شدت مقابله شود،  چرا که افزایش چالشها  فقط از سوی چین نیست، روسیه و ایران هم دخیل هستند.»

انتهای پیام/

ادعاهای بی اساس مقامات انگلیسی درباره ایران

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار