وحیدی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

هیئت عالی نظارت بر سیاست‌های کلی به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیئت عالی نظارت بر سیاست‌های کلی به تازگی انتخاب شدند و به زودی فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

هیئت عالی نظارت بر سیاست‌های کلی به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار احمد وحیدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه ختم مادر مرتضی مبلغ در جمع خبرنگاران درباره انهدام جنگنده رژیم صهیونیستی به وسیله سوریه، اظهار کرد: ما به دولت، ارتش و مردم سوریه تبریک می‌گوییم؛ کار بزرگی انجام دادند و دفاع از حریم هوایی حق طبیعی آنان بود.

وی افزود: از این به بعد هم روال سوریه، بر مقابله با چنین تجاوز‌هایی است و ضروری بود که همه کشور‌ها این تجاوز آشکار را محکوم و این عمل دولت سوریه را تایید و تشویق می‌کردند، ولی متاسفانه حتی برخی کشور‌های عربی نیز چنین اقدامی نکرده و عکس العملی به این تجاوز رژیم صهیونیستی نشان ندادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره آغاز فعالیت‌های هیئت عالی نظارت بر سیاست‌های کلی گفت: این هیئت یک آیین نامه دارد و بر اساس آن نظارت‌ها را انجام می‌دهیم.

وحیدی افزود: اعضای این هیئت به تازگی انتخاب شدند و در آینده نزدیک فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: دشمنان ما هنوز ملت ایران را نشناخته اند، این راهپیمایی نشان داد که همه تحلیل‌های آنان باطل است، ملت در صحنه هستند و پای انقلاب می‌مانند.

انتهای پیام/

دفاع از حریم هوایی حق طبیعی ارتش و دولت سوریه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار