پیشنهاد سالاری برای کاهش 30 میلیاردی ردیف بودجه توسعه پارک پردیسان/کاهش 4 درصدی بودجه حمل و نقل

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بودجه 50 میلیاردی برای توسعه پارک پردیسان گفت: پیشنهاد ما این است که این بودجه 30 میلیارد کاهش یابد.

پیشنهاد سالاری برای کاهش 30 میلیاردی ردیف بودجه توسعه پارک پردیسان/کاهش 4 درصدی بودجه حمل ونقل عمومیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛مجید فراهانی در ابتدای جلسه شورای شهر با بیان اینکه در مأموریت توسعه مدیریت هوشمند‌سازی بخش عمده‌ای از بودجه صرف حقوق و دستمزد و پرداخت دیون شده است، گفت: با توجه به انقباضی بودن بودجه ، کاهش درآمد های بودجه به همین دلیل 180 میلیارد تومانی که به حمل و نقل عمومی اختصاص پیدا کرد، کسر شده است.

لازم به ذکر است؛ بودجه این مأموریت با رقمی معادل 6 هزار و 700 میلیارد تومان و با 4 درصد کاهش نسبت به سال قبل تصویب شد.

در ادامه محمد سالاری عضو دیگر شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های حوزه شهرسازی اجرای پروژه طرح نیلوفری است گفت: برای این ردیف 38 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

 وی تصریح کرد: سرمایه‌گذار باید یکجا همه طرح را انجام دهد و شهرداری مجری طرح را سازمان نوسازی در نظر گرفته است که به نظر می‌آید سازمان نوسازی ظرفیت این کار را ندارد.

 سالاری با بیان اینکه دومین پروژه‌ای که در حوزه شهرسازی مطرح خواهد بود ساماندهی و طراحی پارک پردیسان است، بیان کرد: با توجه به بدهی‌ها 50 میلیارد تومان در بودجه پیشنهادی در نظر گرفته شده است.

 وی افزود: پیشنهاد کمیسیون شهرسازی شورا کاهش 30 میلیارد تومان در این ردیف بودجه است.

 لازم به ذکر است؛ سقف بودجه پیشنهادی حوزه شهرسازی و معماری شهرداری 605 میلیارد تومان است.

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار