حق شناس مطرح کرد؛

افزایش نشاط اجتماعی عنوان جدید در برنامه‌های شورای شهر/ نباید درگیر عناوین زیبا شویم

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از افزایش عناوینی در رویکرد این کمیسیون خبر داد.

افزایش نشاط اجتماعی عنوان جدید در برنامه‌های شورای شهر/ نباید درگیر عناوین زیبا شویمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، به جایگاه آمد و گزارش‌هایی از رویکرد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مبنی بر تغییر برخی عناوین و همچنین اضافه کردن عناوین جدیدی در دستور کار کمیسیون خبر داد.

حق شناس گفت: عناوینی تحت عنوان افزایش نشاط اجتماعی و توجه به راسته‌های کتاب، ساز و نوا، تئاتر را به عناوین موجود اضافه کرده ایم و بودجه‌ای برای آن‌ها درنظر گرفته ایم و شهروندان می‌توانند در سال آینده تغییرات در این زمینه‌ها را احساس کنند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که پیشرفت بالای ۵۰ درصد داشته اند در اولویت کار هستند، گفت: پروژه‌هایی که زیر ۲۰ درصد پیشرفت داشتند با کار کارشناسی حذف شدند.

حق شناس با اشاره به اینکه حجم قابل توجهی از پروژه‌ها در برج تغرل جنوب شهر پیشرفت کرده است، گفت: مناطق ۱۱ تا ۲۲ را در اولویت توجه به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی قرار داده ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه موضوعی تحت عنوان توسعه ورزش شهروندی وجود داشت و ورزش همگانی وظیفه شهرداری است، گفت: عنوان توسعه ورزش شهروندی به عنوان توسعه ورزش همگانی تغییر یافته است.

صدراعظم نوری در تذکر خود گفت: پیشنهادات باید به تصویب کمیسیون برنامه و بودجه و پس از آن به تصویب کمیسیون تلفیق برسد و پس از آن در جمع مطرح شود، نمی‌توانیم هم زمان پیشنهاد جدید بشنویم و کار کارشناسی انجام دهیم و پس از آن خودمان نیز پیشنهاد دهیم.

هاشمی خطاب به نوری گفت: شما قصد متهم کردن مرا دارید و تمام اعضا رای دادند که پیشنهادات به صحن بیاید.

آروین خطاب به حق شناس گفت: چه تضمینی است که رویکرد‌ها اجرا شود، در اینجا فقط رویکرد تصویب می‌شود، ما نباید گرفتار عناوین زیبا شویم.

انتهای پیام/

صحبت‌های حق شناس در چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار