وزش شدید باد باعث شکستگی سرشاخه درختان و سقوط یک تابلو در سپاهان‌شهر شد

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: وزش شدید باد باعث شکستگی سرشاخه درختان و سقوط یک تابلو در سپاهان‌شهر شد، اما خوشبختانه سقوط درخت نداشتیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا ساکتی اظهار کرد: بارش باران همراه با وزش شدید باد از ساعت یک بامداد -چهارشنبه- آغاز و شدت باران باعث شکستگی سرشاخه درختان شد.

وی با بیان اینکه در هر منطقه از شهرداری اصفهان سه تا پنج گروه آماده باش بودند، گفت: در مجموع ۶۰ اکیپ در مناطق ۱۵ گانه فعال و دو هزار کارگر همراه با ماشین آلات به رفت و روب و نظافت معابر پرداختند.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و هماهنگی خوبی که با پلیس راهور شهر انجام شد، آبگرفتگی‌ها بسیار سطحی بود و در زیرگذرها و روگذرهای شهر، ترافیک روانی داشتیم.

ساکتی اظهارکرد: وزش شدید باد باعث شکستگی سرشاخه درختان و سقوط یک تابلو در سپاهان‌شهر شد، اما خوشبختانه سقوط درخت نداشتیم.

وی با بیان اینکه برای رفع آبگرفتگی معابر مدیریت خوبی صورت گرفت و باعث شد تمامی خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر برای تردد هموار باشد، خاطرنشان کرد: نیروهای خدماتی در سطح مناطق ۱۵ گانه شهرداری آمادگی لازم برای رفع هر گونه حادثه احتمالی را دارند.

 

انتهای پیام/م 

 

شکستگی سرشاخه درختان براثر وزش باد شدید

برچسب ها: بارش باران ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.