انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تولید مقالات با کیفیت در حوزه کار درمانی/ پیشرفت چشمگیر ایران در زمینه تجهیزات توان‌بخشی

معاونت پژوهشی دانشکده توان‌بخشی گفت: ایران در حوزه تجهیزات توان‌بخشی به پیشرفت قابل توجهی دست یافته است.

جنیدی ویژه عید//تولید مقالات سطح کیفی بالا در حوزه تجهیزات توانبخشی/ پیشرفت تجهیزات توانبخشی نسبت به سالهای گذشتهنورالدین انصاری معاونت پژوهشی دانشکده توان‌بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: وضعیت تجهیزات توان‌بخشی کشور نسبت به سال‌های گذشته و به خصوص به دوران قبل از انقلاب از پیشرفت چشمگیری برخوردار شده است.

وی ادامه داد: تجهیزات توان‌بخشی دانشکده مطابق با استاندارهای دنیا و در حد ایده‌آل بوده و از لحاظ مقوله تحقیقات و پژوهش در این حوزه اقدامات موثری انجام شده است.

انصاری با اشاره به اینکه در زمینه انتشار مقالات در حوزه توان‌بخشی در سطح داخلی و بین‌المللی دارای استادهای شاخصی هستیم، افزود: مقالات تولید شده در زمینه توان‌بخشی باعث توسعه علم و فناوری در کشور شده و همین امر سبب تولید تجهیزات مختلف پزشکی در بین شرکت‌های داخلی شده است.

وی عنوان کرد: در حوزه تجهیزات پزشکی به دلیل تحقیقات متعدد، مقالات خوبی از نظر سطح کیفی در دانشکده نوشته شده است و همین امر سبب توسعه تحقیقات و پژوهش شده است.

انصاری اظهار کرد: دانشکده توان‌بخشی اقدامات متعددی در حیطه درمان،‌ فیزیو‌تراپی، شنوایی سنجی و کار درمانی انجام داده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است، شرکت‌های دانش بنیان در زمینه تجهیزات توان‌بخشی ورود پیدا کنند.

وی یادآور شد: جهت تولید محصولات قوی‌تر، دانشکده توان‌بخشی برنامه‌های پژوهشی خوبی در دست اقدام دارد و در همین زمینه شرکت‌های دانش بنیان با هدف تولید محصولات فناور شکل می‌گیرند.

انتهای پیام/

اقدامات ایران در حوزه کاردرمانی و توان‌بخشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار