حجت الاسلام و المسلمین رجبی مطرح کرد:

برخی به دنبال شکستن تابوی مذاکره با دشمن هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری در همایش انقلاب اسلامی،۴۰سال پایداری و بالندگی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان گفت:برخی به دنبال شکستن تابوی مذاکره با دشمن هستند.

برخی به دنبال شکستن تابوی مذاکره با دشمن هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام و المسلمين رجبی، عضو مجلس خبرگان رهبری در  همایش انقلاب اسلامی، ۴۰سال پایداری و بالندگی که امروز در مجتمع یاوران مهدی قم با حضور جمعی از فعالان فرهنگی سراسر کشور برگزار شد،در سخنانی به توطئه های مختلف دشمنان در 40سال گذشته اشاره کرد و گفت: علی رغم اين توطئه ها نظام با رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری همواره رو به جلو بوده است.

وی از فعالان فرهنگی کشور خواست فرمايش های رهبری را از ضروريات زندگی بدانند و از آنها سياست، راهبرد و راهکار استخراج کنند تا کشور همچنان رو به بالندگی پيش برود.

حجت الاسلام و المسلمين رجبی گفت: در 40سال گذشته خيلی ها از انقلاب جدا شده اند و بايد نگران باشيد که ممکن است خيلی افراد ديگر هم جدا شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برخی به دنبال شکستن تابوی مذاکره با دشمن هستند که کار درستی نيست.

وی عنوان کرد: دشمن امروز معنويت زدايی را محور قرار داده که برخی از آنها فضای مجازی يا اسنادی مانند 2030 است.

حجت الاسلام و المسلمين رجبی تاکيد کرد: همه اين توطئه ها در جهت جلوگيری از کارآمدی نظام و تحقق تمدن نوين اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در کنار همه کارآمدی های مادی مانند انرژی هسته ای، نانو، هوافضا و غيره بايد توجه ويژه ای به کارآمدی معنوی هم بشود همانگونه که امام با تربيت نسل جوان توانست رژيم شاهنشاهی را سرنگون کند و هشت سال جنگ تحميلی را به پيش ببرد.

انتهای پیام/ش

برگزاری همایش  انقلاب اسلامی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.