غیر فعال بودن قسمت های از شرکت پلی اکریل به دلیل نبود مواد اولیه

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: با توجه به تأخیر پیش آمده در حمل و نقل دریایی، مواد اولیه خریداری شده هنوز به کشور وارد نشده و در نتیجه قسمت‌های وابسته به این مواد کماکان غیرفعال هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیف‌اله علیخانی با اشاره به آخرین وضعیت بیمه کارگران پلی اکریل، اظهار کرد: در مرحله اول  هزار و 13 نفر از کارگران شرکت پلی اکریل از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه به مدت 6 ماه تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به فراهم شدن زمینه بازگشت تدریجی کارگران افزود: در راستای حفظ و پایداری بنگاه اقتصادی و اشتغال موجود مقرر شد با ورود مواد اولیه خریداری شده از خارج از کشور کارگرانی که هنوز اشتغال ندارند از تاریخ 15 بهمن ماه جاری مشغول به کار شوند.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان ادامه داد:  با توجه به تأخیر پیش آمده در حمل و نقل دریایی، مواد اولیه خریداری شده هنوز به کشور وارد نشده و در نتیجه قسمت‌های وابسته به این مواد کماکان غیرفعال هستند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل به درخواست مدیریت و شورای اسلامی کار شرکت و موافقت مدیریت استان مقرر شد تا پایان سال جاری پوشش بیمه کاری ادامه پیدا کند.

علیخانی در پایان خاطرنشان کرد: 498 نفر از کارکنان پلی اکریل تا پایان اسفند 96 بیمه کاری دریافت کرده و با ورود مواد اولیه و مهیا شدن شرایط تولید به محل کار باز می‌گردند.

 

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت بیمه کارگران پلی اکریل

برچسب ها: وزارت کار ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.