آخرین پست اینستاگرامی فرزند احمد توکلی +عکس

محمد توکلی پس از تحمل سالها درد و رنج بر اثر بیماری کبدی شب گذشته در شیراز درگذشت، آخرین پست اینستاگرامی او را که در بیمارستان نمازی شیراز به اشتراک گذاشته را مشاهده می‌کنید.

درگذشت محمد توکلی فرزند احمد توکلی + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد توکلی فرزند  احمد توکلی, عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت پس از تحمل رنج و درد بسیار بر اثر بیماری کبد شب گذشته در شیراز در گذشت.

تصویر زیر آخرین پست محمد توکلی در صفحه اینستاگرامش است:

"شهریور ۱۳۹۳ بود. کبدم از دست رفته بود و در گیر و دار پیوند کبد بودم در همین بیمارستان نمازی شیراز.
تنهایی، تنها رفیقم بود و داشتم خو میکردم به وفایش!
بزرگترین آرزویم، بدیهی‌ترین پدرانه‌های یک مرد بود؛ در آغوش گرفتنِ فرزندانم که تلخ‌ترین روزهایِ کودکیشان، دیدنِ آن روزها شد. رمقی نبود که بتوانم بغلشان کنم. حتی نمی‌توانستم روی تخت پهلو به پهلو شوم مگر به دستِ برادرانم... برادرانِ مهربانم.
تمامِ سروهای نمازی، با من حرف می‌زدند. روزها و ساعت‌ها نگاهشان می‌کردم. از پسِ بلوری خاکستری که روی گونه‌هایم سُر می‌خورد.
بالاخره پیوند خوردم. کبدِ یک زنِ نجیبِ لُر را به من پیوند زدند. زنِ جوانی که خود سه فرزند داشت و انگار قرار بود در تنی دیگر به زندگیِ خود ادامه دهد.
هر بار که یادش می‌افتم... یادِ مادرِ دلشکسته‌ی امیدوارش... مهر و غم به گلویم چنگ می‌زند. حسِ شیرینِ تلخی‌ست زندگیِ دوباره‌ در پیِ مرگِ یک انسان. حسرت به چنین درکِ نابی از زندگی... بخشیدنِ زندگی!
درست همان روزها دیدنِ نشانه‌ای که سالها قبل طراحی کرده بودم مرا امیدوار کرد که بازگردم؛ بازگشتِ به طراحی. همین نشانه‌ی قدیمی برایم شد سوسوی امید!
تمامِ سروهای نمازی...تمامِ سروهای شیراز با من حرف می‌زدند؛ دعوتم می‌کردند به بودن؛ به ماندن... به ایستادگی!

خدایا ممنونم
که با همین نشانه‌ها، راه نشانم دادی!
ممنونم".

احمد توکلی

احمد توکلی

انتهای پیام/

درگذشت فرزند احمد توکلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار