وضو گرفتن متفاوت بیمار آلزایمری در بیمارستان +فیلم

پیرمردی که به بیماری آلزایمر مبتلا و به خاطر وضعیت جسمانی ضعیفش در بیمارستان بستری است حرکت زیبایی انجام داد که در ادامه می بینید.

حرکت زیبای پیرمرد مبتلا به آلزایمر در بیمارستان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیماری آلزایمر که اغلب در افراد سالخورده نمود پیدا می کند می تواند اختلالات بسیاری در زندگی بیمار بوجود بیاورد.

مبتلایان به این بیماری شاید دست به کارهایی بزنند که کاملا به نظر دیگران بی معنی باشد اما آنها در ذهن خود چنین تصوری از حرکات خود ندارند، فراموش کردن حتی مواردی مهم که در زندگی روزانه می تواند برای این افراد دردسر ساز شود.

به طور مثال کافی است تا اطرافیان یک فرد سالخورده مبتلا به آلزایمر برای دقایقی از او غافل شوند تا این شخص از خانه خارج شود آن هم در حالتی که شاید دیگر آدرس محل زندگی اش را به یاد نیاورد و این اتفاق ممکن پایان تلخی داشته باشد.

پیرو این مطالب قصد داریم پیرمردی در یکی از کشورهای خاورمیانه را به شما نشان دهیم که با وجود چنین بیماری دست به اقدامی شیرین و زیبا زده که تماشای آن خالی از لطف نیست.

این پیرمرد در حالی که روی تخت بیمارستان بستری شده در خیال خود شاید چشمه ای از آب زلال را پیش روی خود می بیند که با آن وضو می گیرد.

انتهای پیام/

اقدام تماشایی پیرمرد مبتلا به آلزایمر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
چه با ایمانه که آلزایمر داره ولی هنوز خدا یادش مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
به به
Germany
ايرانى
۰۳:۱۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
بله! منهم خوشحالم كه تااين سنم صداى مرحوم مؤذن زاده بزرگ اونقدر به دلم نشسته كه به خودم اجازه ندادم كه به نماز اول وقت بى تفاوت باشم. البته ناگفته نماند كه اين اشتياق پاي واساس ايمان به خدارو ميخواد كه بدون شك در دل هر مسلمان واقعى وجود داره. يا حق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
بسیار بسیار زیبا بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
خوش به حالش که این اعتقادات در ضمیرش حک شده .