رسانه های انگلیسی قدوس را بزرگترین تهدید برای آرسنال دانستند

در آستانه دیدار تیم های آرسنال و اوسترشوند سوئد در لیگ اروپا، رسانه های انگلیسی به تمجید از ستاره ایرانی تیم سوئدی پرداختند.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال اوسترشوند سوئد که از سامان قدوس ملی پوش کشورمان در خط حمله خود بهره می برد فردا شب در دیدار برگشت بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مهمان آرسنال انگلیس است.
در آستانه این مسابقه رسانه های انگلیسی به تمجید از قدوس پرداختند و او را بهترین بازیکن برای اوسترشوند  و بزرگترین تهدید برای آرسنال دانستند.


دو سایت« اسپورت ایلاستریتد» و «90 مین»، در گزارشی با اشاره به بازی رفت دو تیم، درباره قدوس، نوشتند: سامان قدوس، مهاجم ایرانی، بهترین فرصت های اوسترشوند را برابر آرسنال ایجاد کرد. قدوس دیوید اسپینا را با شوتی از کنار محوطه جریمه آزمود و سپس از خارج محوطه جریمه شوتی را روانه دروازه آرسنال کرد.
در حرکتی که منجر به اعلام پنالتی به سود اوسترشوند شد و اوسپینا آن را مهار کرد، باز هم قدوس نقش داشت.


با توجه به تسلط آرسنال بر توپ و میدان، قدوس اغلب مجبور بود به میانه میدان برود تا بتواند توپ بگیرد و حملات اوسترشوند را خلق کند. او بهترین شانس اوسترشوند در ورزشگاه امارات برای کسب نتیجه خواهد بود.
این دو سایت از اینلی میتلند –نایلز هافبک دفاعی جوان توپچی ها به عنوان مامور مهار قدوس و ممانعت از پی ریزی حملات اوسترشوند نام بردند.


سایت «ریئل اسپورت»  نیز در گزارش خود در معرفی قدوس نوشت:
سامان قدوس فوتبالیست متولد سوئد است که از سال 2016 در اوسترشوند بازی کرده است.او گلزنی برجسته است، فصل گذشته در 40 بازی در تمام مسابقات 20 بار گلزنی کرد.
در فصل جاری لیگ اروپا، قدوس چهار گل در 11 بازی به ثمر رسانده، و بزرگترین تهدید برای حمله  به دروازه آرسنال محسوب می شود.
قدوس هفته گذشته در سوئد نزدیک بود برای باشگاه خود گلزنی کند، و اگر آنها روز پنج شنبه موفق به گلزنی شوند، انتظار می رود که نام او در فهرست گلزنان بازی باشد.
این سایت ژاکا را حریف مستقیم قدوس دانست.

انتهای پیام/

تمجید رسانه های انگلیسی از قدوس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار