یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا

جشن صعود میلان و دورتموند در ایتالیا/درخشش قدوس مانع حذف تیمش مقابل آرسنال نشد

در ادامه رقابتهای دور برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا از ساعت 23 و 35 دقیقه ، شش دیدار همزمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای دور برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا از ساعت 23 و 35 دقیقه ، شش دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها، میلان، آرسنال و دورتموند صعود کردند.

تیم آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان اوسترشوندس بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما با توجه به پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت به دور بعدی رقابتها صعود کرد. دو گل میهمان در دقایق 22 و 23 روی پاس گلهای سامان قدوس مهاجم ایرانی اوسترشوندس به ثمر رسید و تک گل توپچی ها را کولاسیناک دقیقه 47 وارد دروازه حریف کرد.

میلان که در دیدار رفت با سه گل لودوگورتس را شکست داده بوده، امشب در سن سیرو یک بر صفر پیروز شد تا شاگردان گتوزو صعودی نه چندان دشوار به مرحله بعد داشته باشند. فابیو بورینی دقیقه 21 تک گل روسونری را به ثمر رساند.

تیم دورتموند در دیدار سخت مهمان آتالانتای ایتالیا بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. زنبورها که دیدار رفت را سه بر دو برده بودند با این نتیجه راهی یک هشتم شدند.ابتدا تولوی دقیقه 11 میزبان را پیش انداخت اما اشملزر دقیقه 83 کار را به تساوی کشاند.

در دیگر دیدارها، مارسی ، سالزبورگ و بیلبائو صعود کردند.

انتهای پیام/

نتایج یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار