امام جمعه بجنورد:

مردم سالاری و اعتماد به نفس ملی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه بجنورد گفت: مردم سالاری و اعتماد به نفس ملی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ ، امام جمعه بجنورد در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری هشدار‌ها و هدایت‌هایی را بیان فرمودند؛ از جمله اینکه مراقب باشید دچار پس رفت و ارتجاع در انقلاب نشویید حجت السلام والمسلمین ابولقاسم یعقوبی افزود: به تعبیر رهبری، هر انقلابی ارتجاع و پس رفتی دارد که اشرافیگری و اسراف، اعتماد به بیگانه و بی مبالاتی در امور بیت المال، از آسیب‌های در کمین انقلاب اسلامی ماست.

نماینده، ولی فقیه در استان، تقویت بنیه دفاعی را از دیگر دستاورد‌های انقلاب برشمرد و گفت: امروز هم باید کار جهادی و نه کار حزبی و جناحی و کاغذبازی، البته در چار چوب قانون، در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با گرامیداشت هفته امور تربیتی هم گفت: دشمنان با سند ۲۰۳۰ برای تربیت دانش آموزان به شیوه غربی خواب دیده بودند، ولی ناکام خواهد ماند.

وی به حادثه شهادت چند تن از نیرو‌های انتظامی در شب شهادت حضرت زهرا اشاره کرد و گفت: گروهی با اعتقادات خاص خود، حق شهروندی را پایمال کردند و براساس قانون پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

 انتهای پیام /ب

نماز وحدت بخش جمعه در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.