تقویت خدمات درمانی و حل مشکلات بیمه درمانی بازنشستگان ذغال سنگ استان کرمان

کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان در نامه ای کتبی به نماینده مردم کرمان و راور در مجلس درخواست حل مشکلات بیمه درمانی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان در نامه ای کتبی به زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در ادامه پیگیری های مکرر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دررابطه با رفع مشکلات و نگرانی های بازنشستگان صنعت فولاد استان در صحن علنی مجلس و مذاکره با مدیران، مسئولین و وزرای کشور، اخیراً موضوع قطع ارتباط بیمه درمانی بازنشستگان فولاد با بیمه خدمات درمانی مطرح شده و نگرانی و دغدغه خاطر بازنشستگان را به دنبال داشته است که درخواست رفع این مشکل را از وی داریم.


کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان در ادامه به مشکلات عدیده تامین هزینه های درمانی و دارویی ناشی از کار در اعماق زمین اشاره نموده و عنوان کرده است : بازنشستگانی که سال ها عمر و جوانی خود را در معادن و تونل های زیر زمین سپری کرده اند اکنون حمایت همه جانبه بیمه خدمات درمانی را نیاز دارند.

وی عنوان کرد:با این تفاسیر بازنشستگان صنعت فولاد کرمان مخالف قطع بیمه خدمات درمانی و جایگزینی بیمه دیگری هستند و احقاق حقوق و تقویت خدمات درمانی خود را خواستار شده اند.

کانون بازنشستگان فولاد از زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس درخواست رسیدگی هرچه سریعتر به این مشکل بزرگ و رنج آور بازنشستگان صنعت فولاد همانند رسیدگی به مشکلات سابق را خواستارشد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار