پورسید‌آقایی مطرح کرد؛

اعتراض فرمانداری‌ به طرح ترافیک جدید به دلیل مغایرت‌ قانونی نیست‌

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اعتراض فرمانداری به طرح ترافیک جدید بیشتر به دلیل سیاست‌گذاری است و هرگز به دلیل مغایرت قانونی نیست‌.

اصلاحات فرمانداری‌ به طرح جدید به دلیل مغایرت‌ قانونی نبوده نیست‌به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسید‌آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به تصویب طرح ترافیک‌ جدید در شورای شهر تهران اظهار کرد: تصویب این طرح از افتخارات شورا است‌ و ایراداتی که فرمانداری وارد کرده‌ در صورت‌ عدم پاسخ‌ فقط همان بندهای مورد اشاره‌ حذف می‌شود‌ و مصوبه قابل اجرا است‌.

وی با اشاره به اصلاحاتی که فرمانداری برای این طرح خواستار شده است، گفت: فرمانداری پیشنهاد داده‌ و هیچ‌ کدام از اصلاحات مغایرت قانونی نداشته است و مستندی که خلاف قانون باشد در آن وجود ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ضوابط‌ طرح ترافیک جدید در خصوص جانبازان گفت: در این مورد هم وزارت کشور باید‌ هماهنگی‌ها را به عمل آورد.

پورسید آقایی خاطرنشان کرد: اصلاحاتی که فرمانداری خواستار شده بیشتر به دلیل سیاست‌گذاری است و هرگز به دلیل مغایرت قانونی نیست‌.

وی با تأکید بر اینکه معاونت ترافیک مجری طرح است، گفت: طرح به همان شکلی که شورا تصویب می‌کند، اجرا می‌شود و حتی اگر سیاست‌ شورا‌ کاهش‌ ارقام‌ از 50 درصد است، موافق هستیم‌، اما رساندن آن به رقمی معادل 10 درصد مشکل اجرایی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

صحبت‌های پورسیدآقایی در چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار