چگونه برای مراکز و موسسات غیر دولتی بهزیستی مجوز بگیریم؟

معاون مشارکتهای مردمی و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان تهران، به تشریح مراحل صدور مجوز مراکز زیر مجموعه بهزیستی پرداخت.

جزئیات مراحل صدور مجوز مراکز زیرمجموعه بهزیستینورالدین فائقی معاون مشارکتهای مردمی و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: فرآیند صدور مجوز برای تمام مراکز زیر مجموعه بهزیستی استان تهران مثل مهدهای کودک، مراکز توانبخشی و سایر مراکزی که برای ارائه خدمات و فعالیت به مجوز بهزیستی نیاز دارند، به این شکل است که در گام نخست، افراد باید به آدرس سایت اینترنتی بهزیستی استان تهران، در قسمت صدور مجوز مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم درخواست صدور مجوز، تمدید و تعویض مجوز به این نشانی اینترنتی http://tehran.behzisti.ir اقدام کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان پس از پشت سر گذاشتن مرحله تکمیل فرم درخواست صدور مجوز، فرم تایپ شده را به صورت فایل (word) ارسال کرده و متقاضی، فرم را به ایمیل معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران به آدرس پست الکترونیکی  mosharekat@behzistitehran.org.ir ایمیل کنند.

معاون مشارکتهای مردمی و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: فرم درخواست متقاضیان بعد از ایمیل، برای دریافت ،تایید و مجوزهای لازم به معاونت تخصصی ارجاع داده می شود که نتایج فوق حداکثر در مدت یک ماه اعلام خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان صدور مجوز مراکز مختلف در نظر داشته باشند که نوشتن نوع فعالیت در نام مرکز برای درخواست های پروانه فعالیت الزامی است.

فائقی یادآور شد: اطلاع رسانی به متقاضیان از طریق پست الکترونیک برای معرفی به معاونت تخصصی برای حضور در جلسه مصاحبه تخصصی یا ارائه مدارک لازم آموزشی و سوابق تجربی یا معرفی ساختمان و تجهیزات مورد نیاز انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: متقاضیان درخواست مجوز باید نسبت به اخذ تاییدیه از معاونت تخصصی توسط متقاضی و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا مجتمع خدمات بهزیستی معرفی شده در سایت بهزیستی استان تهران نیز اقدام کنند.

معاون مشارکتهای مردمی و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان تهران اظهار کرد: افراد درخواست کننده صدور مجوز باید با  مدارک خود را توسط دفاتر پیشخوان یا مجتمع خدمات بهزیستی طبق چک لیست ذکر شده در سایت بهزیستی استان تهران تکمیل کرده و پس از آن مدارک و فایل اسکن شده آن را به معاونت مشارکت های مردمی استان تهران ارسال کنند.

فائقی در پایان تصریح کرد: پس از پشت سر گذاشتن مراحل فوق، مدارک فرد متقاضی مجوز،  توسط دبیرخانه مراکز غیردولتی استان و طرح در کمیسیون های مربوطه بررسی می شود که در صورت تایید نهایی،  مجوز صادر می شود.

انتهای پیام/

جزئیات مراحل دریافت مجوز برای مراکز و موسسات غیر دولتی بهزیستی

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک متقاضی
۱۰:۱۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
بعد جالبترش این که هیچ کدوم از وب سایت ها و درگاههای متعلق به سازمانها و ادارات بهزیستی ،لینک شکایات و انتقاداتشون فعال نیست
ایمیل ها شون هم غیر فعاله و نامه ها برگشت می خوره
Iran (Islamic Republic of)
یک متقاضی
۱۲:۵۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
من که شخصا پشیمون شدم
فکر می کردم برای خودم و چهار نفر دیگه یه کسب و کار آبرومند جور می کنم و خدمات هم به مردم میدم.
عملا بیچاره شدم از هزینه اجاره و ...ودوندگی و این اتاق اون اتاق رفتن با وجود تکمیل مدارک از لحظه ورود به این چرخه
کاش پولمو گذاشته بودم بانک سودشو می گرفتم.
هر وقتم پیگیری می کنم کارشناس ها با اوقات تلخی میگن وااای شما چقدر پیگیری...برو بهت خبر میدیم. حالا بشینم تا خبر بدن
آخرین اخبار