تاکید ائمه جمعه بر رفع مشکلات مردم

در همایش ائمه جمعه و بخشداران شهرستان کرمان بر همدلی و همیاری مدیران اجرایی و ائمه جمعه شهرستان در کرمان برای رفع مشکلات مردم تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده، ولی فقیه در استان کرمان در این نشست معیشت مردم و رفع مشکلات مردم را دغدغه مشترک امامان جمعه و مسئولان اجرایی دانست و گفت: با سه اصل همیاری، هماهنگی و برنامه ریزی می‌توان بسیاری از مشکلات مردم را حل و فصل کرد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه شهرستان کرمان و تعامل خوب مسئولان با ائمه جمعه برای خدمت به مردم گفت: با تداوم این همدلی‌ها و برگزاری نشست‌های هم اندیشی شهرستان کرمان می‌تواند به عنوان الگویی موثر برای پیگیری ورفع مشکلات معیشتی مردم و حرکت به سوی توسعه پایدار برای سایر مناطق استان معرفی شود.
فرماندار کرمان هم در این نشست از شهرستان کرمان به عنوان الگویی موفق در توسعه و ایجاد اشتغال یاد کرد و گفت: این شهرستان با تاسی از طرح‌هایی همچون مثلث توسعه اقتصادی، الگوی اقتصاد مقاومتی و طرح همیاران آب توانسته یکی از شهرستان‌های موفق استان معرفی شود.
بابایی با اشاره به ایجاد اشتغال برای بیش از ۶۳۰۰ نفر در سال تولید واشتغال برای متقاضیان ثبت نام شده در سامانه رصد در این شهرستان افزود: علاوه بر این برای ۳۶۰۰ نفر نیز از طریق موسسات کاریابی شهرستان کرمان شغل ایجاد شده است.
در این نشست ائمه جمعه و بخشداران شهرستان کرمان نیز گزارشی از چالش‌ها و مشکلات بخش‌های خود مطرح کردند و مقرر شد ضمن پیگیری این مشکلات به وسیله فرمانداری کرمان نتیجه در نشست‌های فصلی آتی به اطلاع برسد.

انتهای پیام/ی

نشست مشترک ائمه جمعه و بخشداران کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.