با وجود اعلام آغاز آتش‌بس رسمی در غوطه شرقی دمشق تروریست‌ها گذرگاه امن انسانی که برای خروج غیر نظامیان سوری از منطقه ایجاده شده با خمپاره در هم کوبیدند.

تروریست‌های مسلح به گذرگاه امن در غوطه شرقی حمله کردندبه گزارش  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منابع خبری سوری اعلام کردند با وجود اعلام آغاز آتش‌بس رسمی در غوطه شرقی دمشق، تروریست‌های مسلح گذرگاه امن انسانی که برای خروج غیر نظامیان سوری از منطقه ایجاده شده بود را با خمپاره در هم کوبیدند.

در جریان حمله گروه های مسلح به غیر نظامیان سوری در زمان خروج آنها از غوطه شرقی دمشق از طریق گذرگاه امن دست کم پنج زن مجروح شدند.

ارتش روسیه نیز اعلام کرد: عناصر وابسته به مخالفان سوری در غوطه شرقی گذرگاه مورد استفاده غیر نظامیان سوری را با خمپاره به شدت در هم کوبیدند. ارتش روسیه هم چنین اعلام کرد که حتی یک غیر نظامی نتوانسته از این گذرگاه عبور کند.

گفتنی است روسیه آغاز اجرای آتش بس پنج ساعته طی امروز را با هدف ایجاد یک گذرگاه انسانی برای خروج غیر نظامیان از منطقه درگیر در غوطه شرقی که آخرین پایگاه تروریست ها در نزدیکی دمشق است را اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات منطقه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار