کشف جنگل اسرار آمیز در کانادا +تصاویر

عکاسی که مشغول عکاسی در یکی از جنگل‌های کانادا بود با صحنه عجیبی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سرتاسر دنیا جذابیت های خاصی  در مکان های مختلف وجود دارد که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. پته مائر، عکاسی است که در سفر به کانادا یکی از این مکان‌های شگفت‌انگیز و اسرارآمیز را کشف کرد. او در حالی که شاپرکی را سوژه عکاسی خود کرده بود و او را دنبال می کرد، به جایی رسید که صدها کفش کهنه بر شاخه درختان مشاهده می شود.

این عکاس پس از دیدن چنین منظره‌ای، به عکاسی از کفش‌ها مشغول شد تا آثار متفاوت‌تری نسبت به کارهای قبلی‌اش را در رزومه کاری خود ثبت کند.

او سپس به پلیس مراجعه کرد و داستان این جنگل را برای آنها شرح داد. پلیس پس از بررسی موضوع عنوان کرد طی 40 سال گذشته هیچ جرمی در این مکان رخ نداده و این  جنگل تنها به یک مکان تاریخی تبدیل شده است.

این عکاس بیان می کند که در پرس و جویی که داشته برخی افراد آویختن کفش در این جنگل را به عنوان آثار هنری دانسته اند و برخی هم به شوخی این کار را انجام داده ‌اند.

گفتنی است ؛ قدیمی ترین کفش این جنگل متعلق به سال 1972 میلادی است. در ادامه تصاویری از این جنگل اسرار آمیز را مشاهده می کنید.


انتها ی  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار