لفاظی گراهام: باید ماشین ایران و اسد را متوقف کنیم!

سناتور آمریکایی در اظهاراتی با تکرار ادعا‌های خصمانه خود علیه کشورمان، خواستار مقابله با اقدامات منطقه‌ای ایران شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «دیفنس نیوز»، «لیندسی گراهام» و «کریس کونز» دو سناتور آمریکایی، در یک کنفرانس خبری پس از بازگشت از سفرشان به سرزمین های اشغالی با درخواست برای متوقف کردن اقدامات منطقه‌ای ایران، هشدار دادند احتمال وقوع جنگ میان ایران و رژیم صهیونیستی تشدید شده است. گراهام هفته پیش به همراه یک گروه از سناتورهای آمریکایی به سرزمین های اشغالی سفر کرده بود.

لیندسی گراهام در خصوص دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: «در هر جلسه ای که حضور می یابیم، تنها واژه ای که پس از ترک آن جلسه در ذهن داریم «مهمات» است؛ این اصلا خوب نیست.»

گراهام در اظهاراتش در خصوص فعالیت های حزب الله لبنان نیز ابراز نگرانی کرد و مدعی شد این جنبش مبارزان خود را در زیرساخت های شهری مانند مدارس و بیمارستان ها مستقر کرده است و بنابراین وقوع جنگ میان رژیم صهیونیستی و حزب الله به هدف قرار گرفتن مناطق غیرنظامی منجر خواهد شد.

کریس کونز نیز با اشاره به سرنگونی جنگنده اسرائیلی در خاک سوریه و ادعای اسقاط یک پهپاد ایرانی در بلندی های جولان مدعی شد تنش ها میان تهران و رژیم صهیونیستی در حال افزایش است. وی در اظهاراتی بی اساس ادعا کرد: «موج ورود فناوری از سوی ایران به سمت سوریه و لبنان در حال افزایش است. ایران با اقدامات تحریک آمیز خود قصد دارد اسرائیل را به چالش بکشد.»

گراهام و کونز در ادامه از نبود راهبردی موثر از سوی دولت ترامپ و متحدان اروپایی برای کنترل حضور روسیه و ایران در خاورمیانه انتقاد کردند.

گراهام در ادامه اظهارات پوچ و بی اساس خود گفت: «بدترین کابوس اسرائیل حضور نیروهای اسد، حزب الله و ایران نزدیک مرزهای اسرائیل است. ما باید برای متوقف کردن ماشین ایران و اسد تلاش کنیم.»

کونز و گراهام از دولت آمریکا خواستند برای مقابله با ایران و روسیه، طرح های جدیدی به کنگره ارائه دهد. گراهام همچنین از جامعه بین المللی خواست از طرح های ضدایرانی حمایت کند.

گراهام در پایان گزافه گویی هایش ادعا کرد: «بدون تصویب قطعنامه، شاید ایران از طریق حزب الله، اسرائیل را برای آغاز جنگ علیه لبنان تحریک کند. من می خواهم به ترامپ بگویم ایرانی ها در حال آزمایش وی هستند. اگر آمریکا سیاست منسجمی در قبال روسیه و ایران در سوریه اتخاذ کند، این جنگ به وقوع نخواهد پیوست.»

انتهای پیام/

ادعاهای تکراری سناتورهای آمریکایی علیه ایران پس از سفر به فلسطین اشغالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
گزارش جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
اگر جنگی بین ایران واسرائیل پیش بیاید این نشانه ای هست که نابودی اسرئیل نزدیک شده است به امید خدا چونکه ایران قدرتمندترین کشور اسلامی هست و اسرائیل روه به نابودی و دشمنان این بدانند که ماشین ایران حزب الله وسوریه جنان در حال حرکت هستند که امریکاه و اسرائیل به وحشت افتاده اند .
آخرین اخبار