حجت‌الاسلام قیومی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمایت دولت تدبیر و امید از احزاب در حد حرف بوده است/مسئولان باید در روش‌های خود تجدید نظر کنند

عضو حزب مردم سالاری گفت: حمایت دولت تدبیر و امید از احزاب فقط در حد لفظ و سخن بوده است.

حجت‌الاسلام حسین قیومی عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعامل دولت و احزاب در سال 96، اظهار کرد: حزب دارای کارکردهای مثبت فراوانی است باید این فواید برای مردم تببین شود و دولت هم وظیفه دارد در این مسیر کمک کند.

وی ادامه داد: مردم اگر بدانند که حزب کارکرد دارد حتما اقبالشان نسبت به آن افزایش می‌یابد، اگر احزاب در کشور فعال باشند پارتی بازی و فساد کاهش می‌یابد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری تصریح کرد: بنده حدود 15 سال است که در حزب فعال هستم و با قاطعیت می‌گویم که حمایت این دولت از احزاب فقط در حد لفظ و سخن بوده است.

حجت‌الاسلام قیومی گفت: فقط چندباری رئیس جمهور در سخنرانی‌های خود از ضرورت حمایت از احزاب سخن گفته است و در عمل حمایتی ندیده‌ایم.

وی تاکید کرد: متاسفانه رئیس‌جمهور تاکنون حتی یک جلسه با احزاب و دبیران کل برگزار نکرده است پس چگونه می‌توان انتظار توجه به احزاب را داشت در حالی که مسئولان مربوطه اهمیتی به مقوله حزب محوری و مشارکت احزاب در تصمیم گیری‌ها نمی‌دهند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به پرداخت نشدن یارانه احزاب، تاکید کرد: همان اندک یارانه‌ای که برای احزاب در مجلس تصویب شده بود را تاکنون پرداخت نکرده‌اند و اگر هم یارانه بدهد انتظار دارند برایشان هورا بکشیم و انتقادی نکنیم.

حجت‌الاسلام قیومی افزود: احزاب می‌توانند به مردم ایده و جهت بدهند و نظر و آرای مردمی را به مسیر صحیح هدایت کنند به نظرم دولت در سال آینده باید در رویه خود تجدید نظر کند و توجه بیشتری به احزاب داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار