باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

نجومی‌بگیران در دانشگاه آزاد جولان می‌دادند/ دانشجویان چشم به راه حقوق از دست رفته

برخی رسانه‌ها خبر از دریافت حقوق‌های نجومی ۱۸ تا ۳۸ میلیون تومانی توسط مدیران سابق دانشگاه آزاد می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "مدیران سابق دانشگاه آزاد حقوق‌های نجومی می‌گرفتند" این خبری است که امروز در برخی رسانه‌ها منتشر شده است؛ این رسانه‌ها مدعی هستند برخی از مدیران سابق دانشگاه آزاد از رئیس تا معاونان برنامه‌ریزی، سرپرستی، فرهنگی، اداری و مالی، آموزشی و غیره دانشگاه آزاد ماهیانه بین ۱۸ تا ۳۸ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کردند.
 
حقوق هایی نجومی این بار در دانشگاه آزاد

امروز در حالی اخباری در خصوص دریافت حقوق‌های نجومی توسط مدیران سابق دانشگاه آزاد منتشر می‌شود که از زمان تاسیس تا اکنون شهریه دانشجویان مهمترین منبع تامین مالی دانشگاه آزاد بوده و عملا پرداخت‌های بالای دانشجویان در زمان انتخاب واحد یا دریافت کارت ورود به جلسه امتحان است که موجب حیات مجموعه عظیم دانشگاه آزاد در سراسر کشور شده است؛ پرداخت‌هایی که براساس اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد نظارت درستی هم درباره آن وجود نداشته است.


بیشتر بخوانید: حقوق بگیران‌ نجومی در دانشگاه آزاد چه می‌کردند؟+ جزییات و سند 


برای بررسی بیشتر کم و کیف ماجرای حقوق‌های نجومی در دانشگاه آزاد با یک منبع آگاه در این دانشگاه گفت‌و‌گو کردیم، این منبع‌آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مشکل حقوق‌های نجومی از قبل در دانشگاه آزاد وجود داشته است اظهار کرد: اکنون مسئولین و سیستم‌‌های نظارتی دانشگاه آزاد در حال حسابرسی دریافتی‌های این افراد هستند.

وی با تاکید براینکه هیچ‌کدام از افراد معرفی شده اکنون در دانشگاه آزاد سمت مدیریتی ندارند اظهار کرد: بررسی‌های لازم در خصوص حقوق‌ و مسائل مالی این افراد از طرف دانشگاه در حال انجام است.

این منبع آگاه با تاکید براینکه قرار است پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه انجام شود اظهار کرد: پس از حصول نتیجه سیستم‌های نظارتی تصمیم خواهند گرفت که براساس احکامی چگونه این اموال به دانشگاه بازگردانده شود.

اکنون به نظر می‌رسد این وظیفه برعهده مسئولین دانشگاه آزاد وجود دارد تا به مساله پرداخت‌های غیرعادلانه‌ای از شهریه دانشجویان در این دانشگاه رسیدگی کرده و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند با نجومی بگیران قاطعانه برخورد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Spain
سلام
۱۵:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
لطفا به حقو ق و پرداخت هايي كه در طول 17 سال رياست سابق يكي ازدانشگاهاي آزاد استان اصفهان را بر عهده داشت نيز رسيدگي و حسابرسي شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
هرچه زودتر باید جلوی نجومی بگیران گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
این یعنی خدمت به جامعه اسلامی واقتصاد مقاومتی. واقعاحرام تان باد.بابخشنامه یتان کارکنان دانشگاه درسراسرکشورازاضافه کاری وکارانه وغیره محروم کردید. تابتوانید کیسه دزدی خودتان پر کنیدانشاالله نمیخورید.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا اصفهانی
۰۹:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید چه عجب
واقعا من متاسفم برای دانشگاه ازاد که بنده به دلیل نداشتن شهریه متغیر حضورم را در جلسه جلوگیری کردن و گفتن تا زمانی که پرداخت نکنی نمیتوانی امتحان بدی
-
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
بقیشون هم...
خرج انتخابات جدا- پول آب هم جدا-...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
"امروز در برخی رسانه‌ها منتشر شده است؛ این رسانه‌ها مدعی هستند برخی از مدیران سابق دانشگاه آزاد از رئیس تا معاونان برنامه‌ریزی، سرپرستی، فرهنگی، اداری و مالی، آموزشی و غیره دانشگاه آزاد ماهیانه بین ۱۸ تا ۳۸ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کردند".برخي رسانه ها؟؟كدوم رسانه ها؟اين رسانه ها مال خودتون هست با اسامي مختلف،دوم اينكه "دانشجویان چشم به راه حقوق از دست رفته "؟؟؟؟؟كدوم دانشجويان دقيقا؟دانشجوهايي كه تو دوران اينا دانشجو بودن الان هنوزم دانشجو هستن كه چشم به راه حقوق از دست رفته هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
هر چیزی که از کنترل خارج بشه بهتر از این نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ا.ب
۰۸:۵۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
به حقوق های نجومی واحدهای دانشگاه آزاد خصوصا واحدهای استان های اطراف تهران رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
چه جوری این پول از حلقومشان پایین می رفت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
چه خبر بود !!!بیچاره دانشجوها که باید این مفت خورهارو سیر میکردن
Spain
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
لطفا به حقو ق و پرداخت هايي كه در طول 17 سال رياست سابق دانشگاه آزاد .....را بر عهده داشت نيز رسيدگي و حسابرسي شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
از سالها پیش برخی از واحدهای معتبر و درجه یک دانشگاه آزاد که تعدادشان کم است با تدریس و حضور هفته ای یک الی دو بار اساتید دانشگاههای تاپ کشور چنین جایگاه علمی را در زمینه های مهندسی ، رباتیک ، پزشکی بدست آورده اند
Iran (Islamic Republic of)
دانشگاه آزادی
۰۰:۴۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
من که راضی نیستم. چون خودم در دانشگاه آزاد تحصیل کردم و به زحمت دارم شهریه میدم و اکنون دانشجوی دکتری هستم و به امید گرفتن شغلی مناسب و حلال ادامه تحصیل دادم. ان شاء الله با جلوگیری کردن از اینگونه فسادها راه برای گرفتن شغل برایمان میسر گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
باید به خدا توکل کنی