دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با فرمانده جدید سپاه شهدای استان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با سردار شهسواری فرمانده جدید سپاه شهدای استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  مجرد مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در دیدار با سردار شهسواری فرمانده جدید سپاه شهدای استان ،وی را فردی انقلابی ، جهادی و اخلاق مدار دانست و گفت: سردار شهسواری در عملیات های مختلف دوشادوش فرماندهان دفاع مقدس حضوری فعال داشتند که این خود بسیار ارزشمند است.
مجرد با اشاره به هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، دفاع از ارزش های انقلاب و پاسداری از آنها را یکی از مهمترین وظایف این نهاد انقلابی دانست و افزود: رسانه ملی نیز در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی در کنار سپاه ماموریت خود را در عرصه جنگ نرم ایفا می کند.
وی توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب و اجرای فرامین معظم له در حوزه فرهنگ استان را یکی از وظایف مهم رسانه ملی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

رسانه ملی در تولید آثار فاخر در حوزه های دفاع مقدس نیازمند همراهی سپاه شهدا است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تاکید کرد: رسانه ملی در تولید آثار فاخر در حوزه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیازمند همراهی و یاریگری بیش از پیش سپاه شهدای استان می باشد.
مجرد وجود شبکه های مختلف اجتماعی و فعالیت برخی از این رسانه های گروهی در فضای مجازی در جهت استحاله آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را مستلزم فعالیت و توجه بیش از پیش رسانه ملی در کنار دیگر نهاد های انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم دانست.
سردار شهسواری فرمانده جدید سپاه شهدای استان نیز در این دیدار، صدا و سیمای مرکز استان را همراه و یاور سپاه شهدا در اجرای ماموریت های مختلف دانست و از همکاری صمیمانه رسانه ملی در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در استان قدردانی کرد.
وی با بیان این که دشمنان درصدد این بودند که اجازه جشن گرفتن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ندهند، افزود: حضور مردم ایران اسلامی در 22 بهمن و خلق حماسه ای دیگر نشانگر ولایت مداری و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی است و پیام کوبنده ای را به دشمنان می دهد که راه انقلاب پر شور تر از سال های گذشته همچنان ادامه دارد.
وی نقش صدا و سیمای مرکز استان را در نشان دادن و انعکاس این حضور و حماسه ملی ، بی بدیل دانست و ادامه داد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم یکی از فعالیت های موثر رسانه ملی در استان خصوصا در این حوزه می باشد.
فرمانده  سپاه شهدای استان مسائل اقتصادی و فرهنگی را نقطه هدف دشمنان انقلاب در براندازی نظام مقدس اسلامی دانست و یادآور شد: حوزه های جنگ سخت و نرم که همان حوزه فرهنگی است جدایی ناپذیر می باشد و تقویت و توسعه فعالیت در حوزه جنگ نرم یکی از ضرورت های امروز جامعه اسلامی است.
همچنین در این مراسم معاونین صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی به بیان دیدگاهها و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: شهدا ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.