عبدالله: روابط و همکاری مکیان قوای سه گانه افغانستان بهبود یافته است

رئیس اجرائی دولت افغانستان گفت: در دورۀ کار حکومت وحدت ملی، روابط و همکاری میان قوه‌های سه گانۀ دولت بهبود یافته است.

عبدالله: روابط و همکاری مکیان قوای سه گانه افغانستان بهبود یافته استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان در پیامی به مناسبت افتتاح سال هشتم دوره شانزدهم پارلمان افغانستان گفت: در دورۀ کار حکومت وحدت ملی، روابط و همکاری میان قوه‌های سه گانۀ دولت بهبود یافته است.

وی اظهار داشت: سال پیش روی هجری شمسی، از هر رهگذری برای مردم افغانستان حیاتی و تعیین‌کننده است. به همین دلیل، نقش شورای ملی و نمایندگان برگزیدۀ مردم در نظارت بر روندهای سیاسی، امنیتی و اجتماعی کشور، مهم و سازنده می‌باشد. 

عبدالله تاکید کرد: در دورۀ کار حکومت وحدت ملی، روابط و همکاری میان قوه‌های سه گانۀ دولت بهبود یافته و در مسایل کلان ملی و بین‌المللی، با اعضای شورای ملی و نمایندگان منتخب مردم مشورت و رأی زنی صورت گرفته و دیدگاه آنان لحاظ شده است. 

به گفته عبدالله، حکومت در همکاری با شورای ملی در سه سال گذشته قوانین بسیار مهمی را تصویب و نهایی ساخته است که در کار نهادهای دولتی در راستای تأمین عدالت تأثیرگذار خواهد بود. 

رئیس اجرائی دولت وحدت ملی افغانستان افزود: باورمند هستیم که با همکاری و روابط سازندۀ قوه‌های سه‌گانۀ دولت، در زمینۀ ارایۀ خدمات به شهروندان و ایجاد نظم عمومی تغییرات خوبی به میان خواهد آمد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار