شمسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تنها مرجع صدور مجوز مراکز نگهداری از معتادان متجاهر «بهزیستی» است

معاونت توسعه و پيشگيری بهزيستی استان تهران با اشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در چند مرحله از سال 97، بهزیستی را تنها مرجع صدور مجوز مراکز نگهداری از این افراد دانست.

تنها مرجع صدور مجوز مراکز نگهداری از معتادان متجاهر «بهزیستی» استحمیدرضا شمسی معاونت توسعه و پيشگيری بهزيستی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: تنها مرجع صدور مجوز برای فعالیت مراکز نگهداری از معتادان متجاهر، سازمان بهزیستی است.

شمسی تاکید کرد: سازمان بهزیستی استان تهران در سال جاری تاکنون 2 مجوز برای مراکز نگهداری از معتادان متجاهر برای شهرداری صادر کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: 2 مرکز شهرداری که برای اقامت و ترک اعتیاد معتادان متجاهر از بهزیستی استان تهران مجوز فعالیت دریافت کرده بودند، در حال حاضر به گفته مدیران مراکز فوق، به دلیل نداشتن بودجه مورد نیاز تعطیل شدند و فعالیت آن ها متوقف شده است.

معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای پذیرش و نگهداری از معتادان متجاهر در استان تهران، از ظرفیت سایر مراکز فعال فعلی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

بهزیستی تنها مرجع صدور مجوز مراکز نگهداری از معتادان متجاهر 

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار