تبلیغات گسترده رژیم سعودی درباره سفر بن سلمان به انگلیس

رژیم آل سعود درباره سفر ولیعهد این رژیم به لندن در خیابان‌ها و رسانه‌ها تبلیغات گسترده‌ای به راه انداخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رژیم آل سعود با هزینه‌های فراوان درباره سفر ولیعهد این رژیم به لندن در خیابان‌ها و رسانه‌ها تبلیغات فراوان به راه انداخته است.

همزمان با سفر محمد بن سلمان به لندن تظاهرات گوناگونی ضد رژیم سعودی در انگلیس برگزار می‌شود و مخالفان جنگ و آل سعود به همراه هواداران حقوق بشر با نصب اعلامیه بر روی اتوبوس‌ها، وانت‌ها، تظاهرات در برابر دفتر نخست وزیری و تاباندن تصاویری از جنایات رژیم سعودی بر روی ساختمان مجلس انگلیس علیه سیاست‌های جنگ افروزانه رژیم سعودی و حمایت رژیم انگلیس از رژیم آل سعود تظاهرات می‌کنند.  

همزمان رژیم آل سعود نیز با کرایه تابلو‌های تبلیغاتی در سطح شهر، پول دادن به تاکسی‌های لندن برای نصب عکس محمد بن سلمان و پرچم‌های انگلیس و عربستان و تبلیغات در روزنامه‌های گوناگون از جمله روزنامه گاردین، تبلیغات فراوانی به منظور تطهیر ولیعهد آل سعود صورت داده است.

دیروز همزمان با دیدار ولیعهد سعودی با نخست وزیر انگلیس صد‌ها نفر از مخالفان سیاست‌های رژیم عربستان سعودی در برابر دفتر نخست وزیری انگلیس تظاهرات کردند و پایان جنایات عربستان در کشور‌های عربی و نیز پایان حمایت رژیم‌های آمریکا و انگلیس را از آل سعود خواستار شدند.

در تظاهرات دیروز و دیشب در برابر دفتر نخست وزیری انگلیس شماری از تظاهر کنندگان اعلام کردند حمایت رژیم انگلیس از رژیم عربستان، موجب شرمساری مردم انگلیس است. آنان از دولت این کشور خواستند به فروش بمب و جنگ‌افزار به رژیم عربستان که برای کشتار مردم بی دفاع یمن به کار گرفته می‌شود، پایان دهد.

آنان پهن کردن فرش قرمز به جای قطع رابطه با رژیمی را که عامل نا امنی منطقه و کشتار وسیع مردم یمن است، شرم‌آور خواندند.

همزمان با دیدار ولیعهد عربستان با ترزا می‌ شماری از افرادی که گفته شد با پول‌های رژیم سعودی اجیر شده‌اند با طبل و دهل و پایکوبان از رژیم انگلیس برای پذیرش و امضای قرار داد با رژیم سعودی قدردانی کردند.

شماری از کشور‌های فروشنده تسلیحات به رژیم عربستان از جمله آلمان و نروژ در پی بالا گرفتن اعتراض افکار عمومی مجبور شدند فروش اسلحه به آل سعود را متوقف کنند اما انگلیس هنوز به صادرات بمب و موشک به عربستان برای حمله به یمن ادامه می‌دهد. بمب‌های خوشه‌ای انگلیس نیز که قربانیان اصلی آن کودکانند تاکنون جان صد‌ها کودک یمنی را گرفته است. انگلیس متعهد شده است تولید، فروش و به کارگیری این سلاح مخرب را متوقف کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار