شایعات عجیب پیرامون نیمار / ستاره برزیلی به دنبال بازگشت به تیم بارسلونا

نیمار این روز ها با حواشی مختلفی رو به رو شده است و شایعاتی در خصوص درخواست عجیب او هم شنیده می شود.

شایعات عجیب پیرامون نیمار / ستاره برزیلی به دنبال بازگشتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال برزیل این روزها را با مصدومیت سپری می کند و خارج از مسطتیل سبز در حال گذراندن دوران نقاهتش است.

ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا که نتوانست مقابل رئال مادرید در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود ظاهرا پس از حذف تیمش مقابل کهکشانی شرایط خوبی ندارد. شنیده می شود که نیمار از فضای این باشگاه و کادر فنی رضایت کافی را ندارد و همچنین از کیفیت لیگ فرانسه هم ناراضی است. همین مسئله باعث شده تا این شایعات از این مسئله فراتر برود و صحبت هایی درباره خواسته نیمار برای بازگشت به نیوکمپ شنیده می شود.

نیمار حتی با مدیران بارسلونا هم در این خصوص ارتباط برقرار کرده و خواسته خود را با مدیران این مطرح کرده است. از طرفی دیگر ناصر الخلیفی مدیر پاری سن ژرمن این روز ها از موضع خود مبنی بر فروشی نبودن نیمار کوتاه آمده و حتی برای این بازیکن مبلغ هم تعیین کرده است.

گفته می شود مبلغ در نظر گرفته شده نزدیک به 400 میلیون یورو است و رئال مادرید هم خواهان حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو است.

انتهای پیام /

احتمال جدا شدن نیمار از جمع پاریسی ها بیشتر از همیشه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار