اخبار تیم فوتبال استقلال؛

حسینی چهارمین بازیکن گران قیمت آبی پوشان/ تيم داوری استقلال و العین اعلام شد

استقلال تهران دوشنبه ۲۱ اسفند در ورزشگاه آزادی میهمان العین امارات است، اخبار استقلال در آستانه این دیدار را می‌خوانید.

استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق صلاح دید شفر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در یک نوبت تمرینات خود را دنبال می کنند. آبی پوشان امروز صبح ساعت 11 با حضور در زمین صنایع دفاع تمرین خواهند کرد.

کاروان العین امشب وارد تهران می شود 

کاروان تیم فوتبال العین امشب وارد تهران می شود تا در دیدار روز دوشنبه هفته جاری به مصاف تیم استقلال تهران برود.

دیدار دو تیم فوتبال العین و استقلال تهران روز دوشنبه ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

حسینی چهارمین بازیکن گران قیمت استقلال

دروازه بان استقلال در 5 سال پیش در سایت ترانسفرمارکت با ارزشی معادل 30 هزار یورو ارزان‌ترین بازیکن استقلال به حساب می‌آمد و در حال حاضر این دروازه بان بعد از 5 سال توانسته چهارمین بازیکن گران‌قیمت تیمش و دوازدهمین بازیکن گران‌قیمت لیگ برتر به حساب بیاید.

مجید حسینی غایب استقلال برابر العین 

مجید حسینی مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل ترک کف استخوان پا نمی تواند تیمش را در دیدار مقابل العین در دور برگشت رقابت های آسیایی همراهی کند.

این بازیکن در حال حاضر با فیزیوتراپی مصدومیت خود را پشت سر می گذارد.

تيم داوری استقلال و العین اعلام شد

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا لیو ووک مان از هنگ کنگ به همراه دو هم وطنش دیدار استقلال و العین در ورزشگاه آزادی را قضاوت خواهند کرد.

مصدومان استقلال برابر العین

میلاد زکی پور مدافع تیم فوتبال استقلال با تمریناتی که پشت سر گذاشته مشکلی برای حضور در بازی برابر العین  ندارد.با این شریط زکی پور تا روز بازی با العین برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی در پست دفاع چپ با امید نورافکن رقابت خواهد کرد.

بهنام برزای مدتی است که مصدوم شده است و این بازیکن در بازی های اخیر نیز نتوانسته برای استقلال به میدان برود و او به دیدار دور برگشت بازی با العین هم نمی رسد .

به جز برزای، پادوانی و مهدی قائدی دیگر بازیکنانی هستند که نمی توانند برابر العین در دور برگشت رقابت های آسیایی بازی کنند . البته این 2 بازیکن به دلیل مصدومیت های شدید به احتمال فراوان تا پایان فصل شرایط حضور در میادین را نخواهند داشت.

بویان هافبک تیم فوتبال استقلال با تمرینات اختصاصی که روزهای گذشته پشت سر گذاشته  این شانس را دارد که دقایقی بتواند برابر العین بازی کند.

آخرین وضعیت پرونده مهدی قائدی در دادستانی بوشهر 

خبر های رسیده از دادستانی بوشهر مبنی بر این است که هنوز قرار نهایی ای در مورد پرونده مهدی قائدی بازیکن تیم فوتبال استقلال صادر نشده که مسئولان بخواهند آن را به دادگاه بفرستند و به طور حتم این پرونده همچون پرونده های موجود دیگر در بوشهر رسیدگی و قرار نهایی صادر می شود .

برنامه احتمالى تمرينات استقلال در تعطيلات نوروزى

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است جپاروف ،تيام و بويان بازيكنان خارجى تيم فوتبال استقلال پس از ديدار مقابل العين در دور برگشت رقابت هاى آسيايى راهى كشورهايشان شوند.

همچنين شفر و دستياران او نيز براى استراحت چند روزه راهى كشورهاى خود مى شوند و در نهايت اعضاى تيم فوتبال استقلال از روز دوم يا سوم فروردين تمرينات خود را براى ديدار روز نهم فروردين مقابل نفت تهران در چارچوب رقابت هاى ليگ برتر آماده مى كنند.

برگزارى نشست هيئت مديره استقلال با چاشنى تمديد قرارداد شفر

اعضاى هيئت مديره باشگاه استقلال پيش از اتمام سال جارى در نظر دارند با برگزارى جلسه بحث تمديد قرارداد شفر را با تيمشان قطعى كنند.

به اين ترتيب با رسمى شدن تمديد قرارداد شفر اين مربى مشكلى براى ادامه حضورش در استقلال ندارد. البته تمديد قرارداد شفر همراه با شروطى است كه بدون شك مديريت باشگاه استقلال انجام شروط ها را در دستور كار قرار خواهد داد.

زمان نشست خبرى شفر و ماميچ

نشست خبری مامیچ و شفر به ترتیب ساعت 12:30 و 13 در محل فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی مصاف استقلال و العین هم ساعت 11 برگزار می‌شود.

ساعت پرواز پادوانى به تهران مشخص شد

پادوانى مدافع تیم فوتبال استقلال که در دیدار برابر فولاد خوزستان از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت شد، پس از حضور در بیمارستان آپادانا اهواز قرار است دوشنبه هفته جارى با پرواز ساعت ١١:٣٠ صبح راهى تهران شود.

این بازیکن پس از حضور در تهران براى ادامه مداواى خود دربیمارستان بسترى مى شود. بدون شک پادوانى تا آخر فصل نمى تواند استقلالى‌ها را همراهى کند.

محسن کریمى دیدار با العین را از دست داد

محسن کریمى مهاجم تیم فوتبال استقلال که در تمرین روز گذشته این تیم از ناحیه زانو مصدوم شد دیدار دور برگشت مقابل العین امارات را از دست داد.

پس از برزاى و مجید حسینى، محسن کریمى سومین غایب برابر العین در بازى روز دوشنبه هفته جارى در ورزشگاه آزادى است.

هزینه هاى میلیونى پادوانى در بیمارستان اهواز

مدیران باشگاه استقلال با بررسى و پرداخت هزینه ١٥٠ میلیون تومانى بیمارستان آپادانا اهواز اقدامات لازم براى بازگشت پادوانى به تهران را انجام دادند.

پادوانى مدافع تیم فوتبال استقلال پس از ورود به تهران در روز دوشنبه هفته جارى مجدد در بیمارستان بسترى مى شود.

زمان آخرین تمرین استقلال پیش از دیدار با العین

تیم فوتبال استقلال در حالى روز دوشنبه در چارچوب رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین مى رود که طبق صلاح دید شفر قرار است آبى پوشان فردا آخرین تمرین خود را پیش از مصاف با حریف در ورزشگاه آزادى انجام دهند.

شاگردان شفر ساعت ١٩:١٥ و العینى‌ها ساعت ١٨ در ورزشگاه آزادى تمرینات خود را دنبال مى کنند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال فردا راهى هتل المپیک مى شوند و سپس براى تمرین در ورزشگاه آزادى حضور پیدا مى کنند.

تهیه بلیت و سفر بازیکنان و کادر فنى خارجى استقلال

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته توسط مدیران باشگاه استقلال بلیت هاى بویان، تیام و جپاروف و کادر فنى استقلال در حال تهیه است تا به این ترتیب بازیکنان و کادر فنى خارجى استقلال پس از دیدار با العین راهى کشورهایشان شوند.

تماشاگران ویژه دیدار استقلال و العین

با توجه به برگزارى دیدار استقلال و العین در دور برگشت رقابت هاى آسیایى در روز دوشنبه هفته جارى این احتمال وجود دارد فرهاد و فرزاد مجیدى، مجتبى جبارى، نیکبخت واحدى و رضا عنایتى تماشاگران ویژه این بازى در ورزشگاه آزادى باشند.

محرومیت میزبانى در انتظار استقلالى‌ها!

با توجه به اولتیماتوم afc، پرتاب اشیا، نارنجک دستی و انداختن لیزر در بازی‌های آسیایی، هرگون اشتباه از سوی هواداران می‌تواند استقلال را تا دو سال از میزبانی محروم کند.

دیدار ٢ تیم فوتبال استقلال و العین روز دوشنبه هفته جارى ساعت ١٩ در ورزشگاه آزادى برگزار مى شود.

قیمت بلیت دیدار استقلال - العین اعلام شد

جایگاه: ٢٥ هزار تومان
روبروى جایگاه: ٢٠ هزار تومان
پشت دروازه: ١٥ هزار تومان
طبقه دوم: ١٥ هزار تومان

بلیت فروشی از ساعت ١٢ روز دوشنبه در گیشه‌های بلیت فروشی ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

پاداش استقلال در رقابت هاى آسیایى

استقلال بابت کسب یک پیروزی و ٢ تساوی ٧٠ هزار دلار پاداش و همچنین بابت بازى هاى خارج از خانه ٢ کمک هزینه ٣٠ هزار دلارى دریافت خواهد کرد تا مجموعا ١٣٠ هزار دلار در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا درآمد داشته باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.