اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تعرض به سفارت کشورمان، بازی سیاسی انگلیسی‌ها در حمایت از عربستان بوده است/ وزارت امور خارجه، سفیر انگلیس را فرابخواند

وزارت امور خارجه سفیر انگلستان را به تهران فرا بخواندعضو جامعه روحانیت مبارز گفت: تعرض به سفارت کشورمان در لندن بازی‌ سیاسی بوده و مقامات انگلیسی بر حسب منافع خود دست به چنین اقدامی زدند.

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به تعرض عده اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت ایران در لندن، اظهار کرد: معتقدم که این قبیل حرکات بازی‌های سیاسی بوده و مقامات انگلیسی در راستای حمایت از کشور عربستان بر حسب منافع خود دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به وظیفه مقامات ایران در برابر هتک حرمت به سفارت ایران در لندن بیان کرد: وزارت امور خارجه این مسئله را محکوم کرده است اما در مرحله بعد وظیفه دارد تا سفیر این کشور در تهران را فرابخواند و البته انتظار می‌رود که کشورهای دیگر از جمله هم پیمانان جمهوری اسلامی ایران این اقدام سخیف را محکوم کنند و به حمایت از ایران بپردازد.

اکرمی تصریح کرد: در طی 39 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد بارها شاهد اقدامات سخیفانه‌ای از سوی مقامات انگلستان بوده‌ایم و به نظر بنده این قبیل رفتارها از سوی این کشور کاملا عادی است.

وی افزود: همگان رویکرد انگلیس را نسبت به یمن و عربستان دید‌ه‌اند و ما هستیم که باید با تکیه بر قانون این مسئله را پیگیری کرده و بررسی‌های لازم را انجام دهیم که عده‌ای چگونه توانسته‌اند بدون دخالت دستگاه‌های امنیتی انگلیس به سفارت جمهوری اسلامی حمله  کرده و پرچم کشور ما را پایین بیاورند.

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر آل سقوط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر آل سقوط
آخرین اخبار