مراسم تجلیل از قهرمانان و برترین‌های تکواندو برگزار شد

آیین تجلیل از قهرمانان ملی و برترین‌های تکواندو پایتخت در سال ۱۳۹۶ در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

مراسم تجلیل از قهرمانان و برترین‌های تکواندو برگزار شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون تکواندو و به نقل از هیئت تکواندو استان تهران، مراسم تجلیل از قهرمانان بین المللی و ملی، پیشکسوتان، مربیان، داوران و خانواده شهدای گرانقدر با حضور سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو، علی خلیل رئیس، مسعود لشکری دبیر و سلمه حاج حسینی نایب رئیس هیئت تکواندو استان و رؤسای حوزه و شهرستان ها، کمیته‌ها و پیشکسوتان برگزار شد.

در این مراسم از مدال آوران بین المللی و کشوری در سال ۹۶ (کلیه رده‌های سنی)، کادر فنی اعزامی به مسابقات کشوری، برترین مربیان کشور، برترین رییس و نایب رییس حوزه و شهرستان و کمیته‌های ستادی، پیشکسوتان، خانواده معظم شهیدان تکواندوکار محمدحسین سعیدی و کریمایی و جانباز تکواندوکار رحیم فرجی تجلیل به عمل آمد.

سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم گفت: فعالیت هیئت تکواندو استان تهران در سال ۱۳۹۶ بسیار چشمگیر و ارزنده بوده است و باعث خرسندی است که تکواندوی پایتخت در حال بازگشت به روز‌های اوج خود می‌باشد.

وی در ادامه توضیح داد: تهران با توجه به اینکه پایتخت کشور است باید بتواند در میان فدراسیون‌های برتر قرار گیرد و خوشبختانه ما در حال حاضر این ویژگی را در هیئت تکواندو استان تهران شاهد هستیم و این مهم به کمک مسئولان زحمتکش این هیئت به دست آمده است.

پولادگر در پایان صحبت‌هایش افزود: فدراسیون به طور قطع برای تحقق اهداف و برنامه‌های هیئت تهران در سال ۹۷ از این هیئت حمایت خواهد کرد.

همچنین رضا گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان در این مراسم گفت: وزارت ورزش و جوانان انتظارات بالایی از هیئت تکواندو استان تهران به منظور تربیت مدال آوران ملی دارد چراکه به خوبی از توانمندی‌های بالای این هیئت به ویژه در سطح حوزه و شهرستان‌ها آگاهی دارد.

وی در ادامه گفت: برگزاری مراسم‌هایی از این قبیل بسیار ارزشمند است، ما باید قدر مدال آوران و ورزشکاران خود را بدانیم و در تلاش باشیم تا هر روز به تعداد آن‌ها افزوده و با معرفی آن‌ها به تیم‌های ملی خدمت بزرگی برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشور در مجامع بین المللی کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به گزارش آماری این هیئت در این مراسم خاطرنشان کرد: ارائه این آمار‌ها و شفاف سازی عملکرد گامی موثر برای پیشرفت است و به طور حتم در پیشرفت هر چه بیشتر عملکرد در سال‌های آینده تاثیر به سزایی خواهد داشت.

گل محمدی در پایان گفت: هدیه من به هیئت تکواندو استان تهران قطعه زمینی برای احداث خانه تکواندو پایتخت در آزادی است که امیدواریم این هیئت بهترین بهره برداری را از آن داشته باشد.

گفتنی است؛ پخش کلیپی از عملکرد یک ساله هیئت تکواندو استان تهران در سال ۹۶، سخنرانی علی خلیلی رئیس هیئت تکواندو و گزارش عملکردی از فعالیت‌های هیئت تهران و مقایسه آماری آن با عملکرد‌های سال گذشته از دیگر بخش‌های این مراسم بودند.

انتهای پیام/

بهترین های تکواندو انتخاب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار