تابش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بستر حضور احزاب در اقدامات دولت باید به نحو موثر دیده شود

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: دولت سعی‌ دارد از ظرفیت‌های احزاب استفاده کند، البته باید بستر حضور احزاب در اقدامات دولت به نحو موثر دیده شود.

بستر حضور احزاب در اقدامات دولت باید به نحو موثر دیده شودمحمدرضا تابش عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح پارلمان اصلاحات گفت: در جریان اصلاحات باید تشکیلاتی پویا، کارا و فعالی داشته باشیم که جوانان در آن نقش اصلی را ایفا کنند.

وی ادامه داد: این تشکیلات باید بتواند خواسته‌ها و مطالبات مردم را نمایندگی کند.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: از هر حرکتی که بتواند اصلاح‌طلبان را منسجم کند، استقبال می‌کنیم اما باید توجه داشته باشیم که به دام رقبا و آنهایی نیفتیم که می‌خواهند همین تشکیلات نیم بند اصلاح‌طلبان از هم بپاشند.

تابش درباره رابطه دولت و احزاب در سال گذشته، گفت: دولت سعی‌اش بر این است که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های احزاب در پیشبرد امور، رفع تنگناها و مشکلات کشور استفاده کند.

وی اضافه کرد: باید بستر حضور احزاب در فرآیندهای قانونی و در اقدامات دولت به نحو موثر دیده شود.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، ادامه داد: بحث‌های مربوط به تغییرات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌‎طلبان جاری است و اقداماتی هم در این زمینه انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار