حسن بیگی در موافقت با استیضاح وزیر کار:

برای حفظ نظام باید سخن حق بگوییم/آقای ربیعی چرا به جوانان بها نمی‌دهید؟

نماینده مردم دامغان گفت: آقای ربیعی مگر در رای اعتماد اعلام نکردید که نگاهتان جوانگرایانه است پس چرا به آنان بها نمی‌دهید؟

برای حفظ نظام باید سخن حق بگوییم/آقای ربیعی چرا به جوانان بها نمی‌دهید؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در جلسه علنی امروز سه شنبه( 22 اسفند ماه) در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: بنده از سال 60 با آقای ربیعی دوست هستم و پیشینه آن به زمان کارگاه حمزه در گذشته باز می‌گردد.

وی ادامه داد: همه ما زیر یک سقف هستیم و باید آنکه به نفع نظام و منافع ملی است را صحبت کنیم و هر شخصی که توانایی ندارد، خود باید برود نه اینکه طی دو سه سال اخیر با فشار در این پست باقی بماند.

حسن‌بیگی با بیان اینکه وزارت کار و رفاه 150 میلیارد دلار سرمایه دارد اظهار کرد: اگر سرمایه این وزارتخانه را در بانک قرار می‌دادیم سالی 30 میلیارد دلار سود داشت، یعنی 120 هزار میلیارد تومان و آن زمان هیچ بازنشسته و کارگری مشکلی نداشت و حقوقش پرداخت می‌شد.

نماینده مردم دامغان تصریح کرد: مجلس با نیتی خیرخواهانه بخشی از ثروت کشور را در اختیار این وزارتخانه قرار داد تا با این بودجه خوب به کارگران و بازنشستگان مظلوم کمک شود.

وی اظهار کرد: نفتکش ایران یکی از بزرگترین شرکت‌های منطقه به این وزارتخانه واگذار شده و همواره شاهدیم پتروشیمی و دیگر شرکت‌ها به این وزارتخانه واگذار می‌شوند اما سود آن‌ها به خزانه واریز نمی‌شود.

حسن‌بیگی گفت: سهام رجا در اختیار این وزارتخانه بوده و شستا یکی از بزرگترین بنگاه‌های دنیا که با سود خود کشور را اداره می‌کند هم در اختیار وزارت کار است.

نماینده مردم دامغان تأکید کرد: همه کارگران، متخصصان و دولتمردان اعلام می کنند که نتایج ظلم‌هایی که امروز انجام می‌شود را در ده سال آینده خواهیم دید.

وی با تأکید بر اینکه پتروشیمی‌های کشورمان در حال انهدام است افزود: زمانی که عربستان سعودی 200 میلیارد دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کرد ایران هم می‌خواست 50 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند اما نفوذی ها اعلام کردند که این اقدام برای محیط زیست ضرر دارد.

حسن‌بیگی با اشاره به اینکه بسیاری از متخصصان و توانمندان امروز از شرکت هواپیمایی آسمان رفته‌اند بیان کرد: باید قوانینی را برای حمایت از کشور داشته باشیم.

نماینده مردم دامغان خطاب به جهانگیری و دولت گفت: وزارت کار یک وزیر قدرتمند با نگاهی اقتصادی، صنعتی و مدیریتی می‌خواهد و نگاه احساسی، جنگ روانی و گریه‌ها آن را به سراشیبی می‌برد.

وی خطاب به ربیعی گفت: مگر شما در روز رأی اعتماد نگفتید که نگاه من جوانگرایانه است پس چرا هیچ اقدامی نکردید متأسفانه با جریانات احساسی همان تیم قبل را نگه داشتید.

حسن‌بیگی تأکید کرد: برادران که در پشت صحنه هستید ربیعی را بردارید و یک وزیر قدرتمند بیاورید، این وزیر به عنوان شخصی که همسرش فوت کرده، اشکش را در رسانه‌ها به مردم نشان می‌دهد و آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نماینده مردم دامغان بیان کرد: امیدوارم مجلس در دادن رأی به این استیضاح احساسی برخورد نکند و به همان قسمی که در ابتدای مجلس خوردیم، فشارها و احساس‌ها را کنار بگذارید.

وی خطاب به ربیعی گفت: شما فرد خوبی هستید اما می‌توانید رئیس سازمان تأمین اجتماعی شوید و اقدامات شایسته خود را در آنجا انجام دهید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا حفظتون کنه
آخرین اخبار