پلیس راهور لرستان خبرداد؛

تدابیر پلیس لرستان برای ۴ شنبه آخرسال

پلیس راهور لرستان از پیش بینی تدابیر ویژه پلیس راهنمایی ورانندگی برای ۴ شنبه آخر سال در استان خبرداد.

سرهنگ مرادی پلیس راهور لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: ما مخالف شادی مردم نیستیم، ولی پلیس خط قرمز‌هایی دارد که اگر کسی از آن‌ها سرپیچی کند برابر مقررات با جدیت برخورد می‌شود.

وی افزود: خط قرمزما در حوزه راهنمایی ورانندگی بحث تخلفات است که به وسیله خودرو انجام می‌شود.

تدابیر پلیس لرستان برای ۴ شنبه آخرسال

وی گفت: افرادی به وسیله خودرو اقدام به پرتاب کردن ترقه به سمت عابرین پیاده می‌کنند یا با خودرو حرکات نمایشی انجام می‌دهند و یا صدای ناهنجاری از خودروی خود پخش می‌کنند برخورد میکنیم.

پلیس راهور لرستان ادامه داد: باهماهنگی مراجع قضایی تمام خودرو‌هایی که در ۴ شنبه آخرسال مزاحمتی ایجاد کنند واز خط قرمز‌های پلیس سرپیچی کنندتا پایان تعطیلات در توقیف هستند وبا سرنشینان وراننده خودرو برابر قانون برخورد می‌شود.

تدابیر پلیس لرستان برای ۴ شنبه آخرسال

وی افزود: ما از طریق مراکز مرکز پایش درمعابر وتقاطع‌ها میادینی که محل تجمع وتردد در مرکز استان ودیگر شهرستان‌ها است رصد می‌کنیم و سیستم پلاک خوان خودرو‌های ما در این روز فعال است وخودرو‌هایی که در آن معابر ناهنجاری‌های رفتاری داشته باشند به وسیله خودرو از طریق سامانه شماره گذاری با مالکین ارتباط برقرارمی کنیم تذکرمی دهیم واز طریق سیستم‌هایی که در دسترس پلیس است ازجمله سامانه ناظرحتما با این خودرو‌ها قاطعانه برخورد می‌شود.

سرهنگ مرادی گفت: از هم استانی‌ها تقاضا داریم مراقب رفتار‌های فرزندان خود باشند که در ایام پایانی سال به خصوص ۴ شنبه آخر سال برابر قانون رفتار کنند وبه حریم دیگران تجاوز نکنند وقانون را زیر پا نگذارند ودر محدودیت‌هایی که به خاطر روان سازی ترافیک در سطح معابر ایجاد می‌کنند با پلیس همکازی لازم را داشته باشند تا بتوانیم شرایط خوب وترافیک روان برای هم استانی‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/م

تدابیر پلیس لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.