پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی

آیت الله شاه آبادی که از چندین هفته گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، روز دوشنبه درگذشت.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله نصرالله شاه آبادی از چندی پیش به دنبال وخامت حالشان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بودند، پس از طی دوره بیماری به ملکوت اعلی پیوست.

 متن پیام تسلیت  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بدین شرح است:

درگذشت تألمبار عالم فرزانه مرحوم آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری و از اساتید مبرّز و پیشکسوت حوزه‌ی علمیه‌ی قم که سالیان پربرکت عمر شریفش در تقوا و پرهیزکاری و خدمت به تشیّع و حوزه‌های علمیه و انقلاب و نظام اسلامی صرف شد ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر است. بی‌ترید ایشان یکی از مبرزترین استوانه‌های علم و فقاهت بودند که منشأ خدمات ارزنده‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی گردیدند و قطعاً برکات آن‌ها به‌عنوان باقیات صالحات موجبات تعالی روزافزون روح بلند ایشان خواهد بود.

این ضایعه‌ی تأسفبار را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و خصوصاً خانواده مکرّم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از آستان حضرت حق، مغفرت و رضوان و رحمت واسعه‌اش را برای آن بزرگوار مسئلت دارم.

سیدمهدی خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار