ورود هیئتی ۶ نفره از کلانتر مرزی خانقین به ایران

کلانتر مرزی خانقین مندلی در راس هیاتی ۶ نفره امروز وارد خاک ایران شد و در مرز خسروی مورد استقبال مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین قرار گرفت

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ پاسدار رضا الماسی مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین از سرهنگ بکر شاکر محمود کلانتر مرزی کشور عراق در منطقه خانقین - مندلی سومین ملاقات فصلی مرزبانان دو کشور ج. ا. ا.. جمهوری عراق در پایانه مرزی خسروی برگزار شد.

در این دیدار دو کلانتر مرزی در خصوص حل فصل مشکلات مرزی دو جانبه و نیز توسعه و گسترش مناسبات و حسن روابط مرزی دو کشور ج. ا. ا. و جمهوری عراق در پایانه مرزی خسروی به بحث و گفتگو پرداختند.

در این نشست فرهنگ الماسی ضمن خیر مقدم به هیئت عراقی اظهار داشت: نظر به اینکه بین شهر خانقین و قصرشیرین یک سنت دوسویه ایام نوروز وجود دارید بر خود لازم می‌دانم که سال جدید و ایام نوروز را پیشاپیش تبریک عرض کنم و افزود امیدوارم این نوروز، نوروز خوبی برای مردم عراق باشد و باعث مودت و دوستی هرچه بیشتر دو ملت باشد.

سرهنگ الماسی در ادامه اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته مرز‌های شهرستان قصرشیرین هم اکنون از امنیت پایداری برخوردار است و حفظ امنیت از اولویت‌های کاری است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برقراری امنیت کامل در مرز های قصرشیرین

برچسب ها: کرمانشاه ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار