سیل در قیطریه/ شهرداری: ما مسئولیتی نداریم+فیلم

شهردارناحیه هشت منطقه یک با بیان اینکه آب گرفتگی منازل در قیطریه و منطقه3 یک موضوع عادی است، گفت: دلیل این مشکل وجود آب های زیر زمینی است.

سیل در قیطریه/ شهرداری: ما مسئولیتی نداریم+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندان ساکن خیابان 35 متری قیطریه واقع در منطقه  یک تهران ، کلیپی از مجتمع مسکونی خود برای خبرنگار ما ارسال کردند، که در آن مشاهده شد، پارکینگ آنها پر از آب شده است و همچنین از زیرزمین محل زندگی آنها، آب بیرون می آمد.

همین موضوع باعث شد که خبرنگار ما، پیگیری های لازم را انجام دهد.

 شهروندان با تمام دستگاه های مربوطه از جمله سازمان آتش نشانی، شرکت آب و فاضلاب و شهرداری مربوطه، تماس گرفته اند ، اما هیچ کدام رسیدگی نکردند.

احمدرضا اسکندری، شهردارناحیه هشت منطقه یک در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛بااشاره به اینکه در قیطریه و منطقه3،آب گرفتگی منازل یک موضوع عادی است، گفت: دلیل این مشکل وجود آب های زیر زمینی است.

شهردار ناحیه هشت منطقه یک تهران با تاکید بر اینکه قیطریه مانند "کاسه" است، تصریح کرد: آب های سطحی این منطقه، از جای دیگری خارج می شدند، اما اکنون شاهد خارج شدن آنها از کفت ساختمان ها هستیم.

اسکندری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر ساختمان ریزش کند، مسئولیت آن با چه کسی است، گفت: مسئولیت آن با شهرداری نیست. چرا که وظیفه ما فقط صدور پروانه است.


نظام مهندسی پاسخگو باشد

 اسکندری افزود: این موضوع را باید سازمان نظام مهندسی پاسخ دهد، چراکه اجازه ساخت ساختمان های غیر اصولی را می دهد.

وی با بیان اینکه ساکنان ساختمان باید پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حفر چاه جذبی برای زهکشی این ساختمان ها می تواند کمک کند.

اسکندری در پایان گفت: در حال حاضر دستورات لازم را برای کمک و رفع مشکل اهالی منطقه داده شده است.

 

انتهای پیام/

آب گرفتگی مجتمع مسکونی در قیطریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۹:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
ما خودمون هم با همه جا تماس گرفتیم همشون میگن به ما ربطی نداره آتش نشانی شهرداری نظام مهندسی قنوات و ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
چرا نظام مهندسی پاسخگو نیستند ؟؟؟
آخرین اخبار