مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران خبر داد؛

کاهش زمان رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی

دلاور بزرگ نیا گفت: کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان تهران از ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه آماده دریافت شکایات حضوری مسافران نوروزی است.

کاهش زمان رسیدگی به شکایات مسافران نوروزیبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا گفت: شهروندانی که قصد سفر در قالب تور‌های برنامه ریزی شده از دفاتر خدمات مسافرتی را داشته اند، تاکنون خرید خود را انجام داده اند. حالا زمان آن رسیده تا نظارت بر اجرای تعهدات مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی افزود: برای تسهیل و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی از ظرفیت بدنه کارشناسی در بخش خصوصی و صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استفاده شده است.

بزرگ نیا گفت: رضایت و آسودگی خاطر شهروندان از سفر‌های نوروزی خط قرمز ما در استان تهران است و دفاتر خدمات مسافرتی موظف به اجرای تعهدات خود می‌باشند.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان تهران از شهروندان خواست تا هرگونه شکایت از نحوه اجرای تور‌های نوروزی را بلافاصله به معاونت گردشگری استان تهران به نشانی خیابان کریم خان – خیابان استاد نجات الهی جنوبی نبش خیابان ارشد  اعلام کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.