وفایی: تقویم مسابقات دوچرخه سواری سال ۹۶ به طور کامل اجرا شد

مسئول سازمان لیگ مسابقات دوچرخه سواری گفت:تقویم ورزشی دوچرخه سواری در سال ۹۶ با همت همکاران سازمان لیگ به طور کامل اجرا شد.

وفایی: تقویم مسابقات دوچرخه سواری در سال 96 به طور کامل اجرا شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمود وفایی مسئول سازمان لیگ مسابقات دوچرخه سواری در گفتگو با رادیو درباره برگزاری رقابت های کوهستان در دو بخش کراس کانتری و دانهیل اظهار کرد: رقابت های پایانی سال ۹۶ که پیش مقدمه ای برای سال ۹۷ هم بود، برگزار شد. تمام برنامه هایی که در تقویم فدراسیون مشخص و در سازمان لیگ و کمیته مسابقات برای امسال برنامه ریزی شده بود با همت همکاران سازمان لیگ اتفاق افتاد و تقویم سال ۹۶ به طور کامل اجرایی شد.

او ادامه داد: از نظر زمانبندی حدود ۵۰٪ برنامه ها انجام شد. رقابت های قهرمانی کشور که در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده بود به موقع برگزار شد اما رقابت های لیگ را به دلیل اردوهای تیم ملی  با تاخیر نسبت به زمان اعلام شده برگزار کردیم. در دو روز گذشته هم رقابت های کوهستان به اتمام رسید و فصل جدید این رقابت ها از سال ۹۷ دنبال خواهد شد.

وفایی درباره بهترین میزبانی ها در سال ۹۶ اظهار کرد: یزد با توجه به برگزاری مسابقات و میزبانی های متعدد به ویژه در بخش قهرمانی کشور رتبه اول را به خود اختصاص داد.خوشبختانه به همت باشگاه پیشگامان شرایط میزبانی خوبی فراهم شد. پس از آن استان گیلان در برگزاری رقابت های کشوری و جایزه بزرگ، استان تهران و خراسان رضوی بهترین میزبانی ها را داشته اند.

او  بیان کرد: تنها راهکاری که می توان در تنظیم تقویم سال جدید در نظر گرفت این است که در تمامی مسابقات چه تیم ها دعوتنامه بگیرند و چه نگیرند آن مسابقات را منظور می کنیم تا تداخلی رخ ندهد. از طرفی هم برنامه هایی هم وجود دارد که کمیته تیم های ملی باید آنها را در نظر بگیرد و ممکن است اردوهای تدارکاتی را پیش بینی کنند که تداخلی در زمان برنامه ها ایجاد شود. البته برگزاری آن به منابع مالی بستگی دارد.

مسئول سازمان لیگ مسابقات دوچرخه سواری درباره مذاکرات با "اشترانکار" مربی تیم ملی کوهستان گفت: "پریموث اشترانکار"، مربی سابق تیم ملی کوهستان کشورمان بود که دوباره با کادر فنی تیم ملی کوهستان مذاکراتی داشته است و همکاری اش را تا رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ و بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی ادامه خواهد داد. پریموث صرفا مربی متخصص در بخش کراس کانتری است و در مورد رشته دانهیل باید تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

اظهارات وفایی درباره دوچرخه سواری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار