استعفای اجباری رئیس هیأت ورزش های رزمی استان قم

رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم پيش از پايان دوره چهار ساله رياست خود از مسؤوليت خود استعفا كرد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ محمدزاده که دو مقطع به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم فعالیت کرده است، به عنوان یکی از فعالان ورزش‌های رزمی قم و کشور، در بیست و سومین روز اسفند ماه یکی از 9 کاندیدای ریاست هیأت ووشو استان قم بود و با کسب 10 رای اعضای مجمع برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیأت ورزشی انتخاب شد.

با توجه به اینکه محمدزاده همزمان ریاست هیأت ورزش‌های رزمی استان قم را نیز بر عهده داشت، بالاجبار از ریاست هیأت رزمی استان قم استعفا کرد تا به مدت چهار سال تا سال 1400 مسوولیت ریاست هیأت ووشو استان قم را عهده‌دار شود و اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون ورزش‌های رزمی یک نفر جدید را به عنوان سرپرست هیأت رزمی قم جایگزین محمدزاده کنند.

جواد محمدزاده اظهار داشت: بر خود وظیفه می‌دانم از همه مسوولان و جامعه ورزش استان قم و کشور عزیزم، قهرمانان افتخارآفرین، داوران و مربیان زحمت‌کش و همچنین از مسوولان توانمند و مجرب فدراسیون ورزش‌های رزمی به ویژه ریاست محترم و با درایت فدراسیون ورز‌ش‌های رزمی جناب حاج محمود رشیدی و از مدیر کل ارجمند ورزش و جوانان استان قم جناب آقای حسن عابدی تقدیر و تشکر کنم.

رئیس جدید هیأت ووشو استان قم بعد از استعفای اجباری خود از ریاست هیأت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: ‎از اینکه در مدت چهار سال به عنوان خادم هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در خدمت جامعه رزمی کشور بودم، خداوند منان را سپاسگذارم.

رئیس سابق هیأت ورزش‌های رزمی استان قم خاطرنشان کرد: قطعا موفقیت‌های سال‌های اخیر بدون حمایت و یاری جامعه رزمی استان و کشور میسر نبود و ‎صمیمانه از خداوند منان برای خانواده بزرگ رزمی استان قم و ایران عزیز آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

وی افزود: اکنون که از مجمع انتخابات هیأت ووشو استان قم برای چهار سال خدمت به این رشته ورزشی مدال‌آور و افتخار آفرین رای اعتماد گرفته‌ام، از جامعه بزرگ ووشو اعم از مربیان، داوران و ورزشکاران عزیز این رشته تقاضا دارم بنده را در این مسیر همراهی و یاری نمایند.

انتهای پیام/الف

رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم استعفا كرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.