اعتکاف علمی دانش آموزان کاشمر در نوروز

با حضور ۵۰۰ دانش آموز، دوّمین طـرح اعتکاف علمی نوروزی در کاشمر به اجرا درآمد

اعتکاف علمی دانش آموزان کاشمر در نوروزبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، با حضور سرپرست فرمانداری ومسئولین محلی، طرح اعتکاف علمی نوروزی در نوروز امسال با حضور ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسرمتوسطه دوم درکاشمر کلید خورد واز امروز اجرای این طرح با استقبال دانش آموزان آغاز شد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش کاشمر گفت: طرح اعتکاف علمی با هدف تقویت بنیه علمی و ارتقاء معدل دانش آموزان برای امتحانات نهایی و همچنین کنکور سراسری، در ایام نوروز برگزار می‌شود.

عزت اله طاهریان ایجاد فضای آرام، راحت و به دور از استرس و اضطراب همراه با ارائه خدمات رفاهی و مشاوره‌ای را از ویژگی‌های این طرح دانست.

وی افزود:با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۲:۳۰ برای مطالعه در قرائت خانه‌های مدارس مشخصه حضور می‌یابند

طاهریان اظهار داشت:حضور دبیران و مشاورین مجرب در محل پایگاه‌های اعتکاف و تلاش در جهت رفع اشکالات دانش آموزان را از دیگر نقاط قوت طرح برشمرد و ابراز امیدواری کرد با استمرار این برنامه‌ها شاهد تحقق اهداف آموزشی و پرورشی بر اساس مفاد برنامه‌ها و سیاست‌های آموزش و پرورش باشیم.

وی گفت:۴ پایگاه اعتکاف علمی در شهرستان به تفکیک ۳ پایگاه برای دانش آموزان دختر و یک پایگاه برای پسران تا دوازدهم فروردین دایر است ودر طی حضور دانش آموزان با میان وعده، چای، میوه وناهارپذیرایی می‌شود.

گفتنی است: درطول سال تحصیلی قرائت خانه‌های مدارس فعال بوده ودانش آموزان از این مکان‌ها برای مطالعه درسی استفاده می‌کنند.
 
انتهای پیام//و.ت
 

اعتکاف علمی ۵۰۰ دانش آموز دختر در تعطیلات نوروز

برچسب ها: دانش آموزان ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.