سگ باوفایی که برای نجات جان صاحبش در آتش سوخت + تصاویر

سگ خانگی یکی از شهروندان بالتیمور واقع در ایالت مریلند آمریکا، جان دختربچه‌ای 8 ماهه که در آتش گرفتار شده بود را نجات داد و خود بر اثر شدت سوختگی جانش را از دست اد.

سگی که جان کودکی را نجات داد و مردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بالتیمور بزرگترین شهر ایالت مریلند آمریکا، خانه‌ای به طور ناگهانی آتش گرفت. درون این خانه یک دختربچه 8 ماهه به همراه یک سگ خانگی حضور داشتند.

مادر این دختربچه برای قرار دادن تعدادی وسیله در داخل خودروشان به سمت پارکینگ رفته بود که ناگهان متوجه صدای گریه دخترش می‌شود. او سراسیمه به سمت درها و پنجره‌ها رفت اما نتوانست هیچکدام را باز کند، حرارت ناشی از شعله‌های آتش موجب قفل شدن درها و پنجره‌ها شده بود. 

همسایه‌ها با سر و صدای او به کمکش آمدند اما هیچ کاری از دست هیچیک برنیامد تا اینکه ماموران آتش نشانی سررسیدند. آنها با تلاش فراوان توانستند خود را به طبقه دوم برسانند که در بحبوحه جستجو با صحنه تاثیرگذاری مواجه شدند. 

سگ وفادار این خانه کودک را در میان بازوانش گرفته بود تا مانع نفوذ و آسیب آتش به او شود. این حیوان حتی برای نجات خود به سمت درهم نرفته بود و همانجا در کنار دختربچه مانده بود. ماموران آتش نشانی بلافاصله هر دوی آنها را از آپارتمان خارج کردند اما دیگر دیر شده بود. با فداکاری این سگ مهربان دختربچه توانست از یک اتفاق حتمی جان سالم به در ببرد اما سگ به دلیل شدت سوختگی دوام نیاورد و جان خود را از دست داد. 

سگی که جان کودکی را نجات داد و مرد

سگی که جان کودکی را نجات داد و مرد

سگی که جان کودکی را نجات داد و مرد

سگی که جان کودکی را نجات داد و مرد

سگی که جان کودکی را نجات داد و مرد

انتهای پیام/

فداکاری سگ باوفا او را به کام مرگ برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
بعضیها سگ رانجس می دانند
United States of America
مرتضی
۱۸:۳۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
معرفت بایدازحیوانات یاد گرفت