امام جمعه یزد:

مسئولین از سیاست زدگی در تصمیم‌گیری‌ها پرهیز کنند

آیت الله ناصری امام‌جمعه یزد بر ضرورت پرهیز مسئولین از در نظر گرفتن منافع حزبی و سیاسی در تصمیم‌گیری‌های مهم کشوری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزدبا اشاره به توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی در کشور، در طی یک سال گذشته تصریح کرد: دشمنان انقلاب و کشور از هر طریقی به دنبال تضعیف نظام و ایجاد اختلاف در جامعه هستند.

آیت الله ناصری گفت: مسئولین باید قدردان چنین مردمی باشند و برای حل معضلات آن‌ها تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

امام‌ جمعه یزد همدلی و اتحاد بین مسئولین و اقشار مختلف مردم را ضرورت پیشرفت و تعالی کشور دانست و عنوان کرد: استکبار جهانی همواره برای نفوذ در ارکان مهم تصمیم‌گیری و ایجاد اختلاف و دودستگی در کشور برنامه داشته است و هیچ‌کس نباید نسبت به این توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها غافل و بی تفاوت باشد.

وی ادامه داد: مسئولین در هر پست و مقامی، و نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی باید بدانند که حزب‌بازی و سیاست زدگی آفت کار آن‌ها است.

آیت الله ناصری بابیان اینکه اگر مسئولی کار خود را به ‌خوبی انجام می‌دهد و برای کشور و جامعه مفید است؛ منافع حزبی و سیاسی نباید باعث کنار گذاشته شدن آن مسئول شود، یادآور شد: نیروهای خوش‌نام و کارآمد کشور باید حفظ و حمایت شوند، نه اینکه با بهانه‌های ساختگی کنار گذاشته شوند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار