امام جمعه رامهرمزاز این اقدام آموزش وپرورش که به مبلغین دینی و مربیان قرآن بدون هماهنگی اجازه ورود به مدارس و مراکز آموزشی داده نمی‌شود انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی، امام جمعه رامهرمز گفت: دین جامع و کامل اسلام تمام نیازهای مادی و معنوی بشر را مورد توجه قرار داده است. اسلام برای زمان و مکان خاصی نیست،اسلام برای خَلق و خُلق بشر برنامه دارد، که شادابی و نشاط از جمله این موارد است.

وی با اشاره به بحث شادی ونشاط در چهارچوب اسلام افزود: در قرآن بیش از 20 مورد به بحث شادی و نشاط پرداخته شده و شادی در چهارچوب اسلام  مورد قبول و توجه است، اسلام در عین تاکید بر نشاط جامعه، شادی کاذب که باعث تضییع حق‌الناس گردد را قبول ندارد چرا که این شادی باعث خرابی دنیا و آخرت مردم می‌شود.

حجت الاسلام موسوی گفت:  بفرموده امام صادق (ع) خداوند در نوروز با بندگان خود برای اطاعت و بندگی عهد و پیمان بسته است. در نوروز دیدوبازدید، صله ارحام، طبیعت‌گردی، تفکر در صنع الهی، خانه تکانی دل و منزل، انفاق و توجه بیشتر به نیازمندان و مستمندان مورد سفارش و تاکید است.

امام جمعه رامهرمز، عنوان‌کرد: در نوروز مسئولین شهرستان نسبت به تامین امنیت، نظافت و زیباسازی شهر و ایجاد بستر مناسب برای حضور میهمانان نوروزی تلاش کنند.

وی در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش، تصریح‌کرد: به مبلغین دینی و مربیان قرآن بدون هماهنگی مسئولین مربوطه اجازه ورود به مدارس و مراکز آموزشی داده نمی‌شود، اما فرزندان معصوم این مملکت را بصورت مختلط تشویق به اعمالی می‌کنند که در شان نظام اسلامی نیست! جناب وزیر اگر آنچه در فضای مجازی منتشر شده صحت دارد پس نظارت شما کجاست؟ و اگر صحت ندارد چرا توضیحی داده نمی شود؟ امیدواریم این مساله بخشی از اجرای سند ۲۰۳۰ نباشد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نوروز ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.