امام جمعه سراوان گفت: آمریکا همواره و در همه جا حضور مفسدانه و فتنه گرانه دارد، اما در مورد حضور ایران در منطقه شبهه آفرینی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام مجتبی بامری امام جمعه سراوان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سراوان اظهار داشت: حضور ایران در عرصه‌های مختلف منطقه با درخواست خود کشور‌ها برای کمک به مظلومان بوده است و هر کجا حضور پیدا کرده با انسان‌های متحجر مبارزه کرده و برای رفع فتنه‌ها حضور یافته است.

وی گفت: دشمنان به دنبال ایجاد انحراف در بین مردم هستند و مسئولین باید ترویج گر مسائل مختلف دینی میان آحاد جامعه باشند.

امام جمعه سراوان گفت: آمریکا همواره و در همه جا حضور مفسدانه و فتنه گرانه دارد، اما در مورد حضور ایران در منطقه شبهه آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به حمله گروهی از معاندین نظام به سفارت ایران در لندن گفت: گروه‌های انحرافی در قالب دین توسط استعمار پشتیبانی می‌شوند و به دنبال مقابله با انقلاب هستند و بسیاری از افراد در لباس دین هدفی جز از بین بردن وحدت بین مسلمانان ندارند.

امام جمعه سراوان افزود: لازم است با هوشیاری گروه‌های ضد دینی و انقلابی را شناسایی کرده و با بصیرت افزایی از مشکلات جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام بامری با اشاره به سفر‌های نوروزی هموطنان اظهار داشت: شهروندان و آحاد جامعه ضمن رعایت نکات ایمنی نسبت به مسائل شرعی و دینی دقت و سعی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ع

دشمنان به دنبال ایجاد انحراف در بین مردم هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.