قره سید رومیانی مطرح کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت علما،روحانیون،اساتید فقه و حقوق برای پیشبرد مسائل حقوقی و قضایی

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری گفت:از ظرفیت بسیار زیاد علما،روحانیون،اساتید فقه و حقوق باید برای پیشبرد مسائل حقوقی و قضایی استفاده شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میرهادی قره سید رومیانی،معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری،در هفتمین مجمع عمومی انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه گفت:این مجمع و انجمن که با همت روحانیون خبره و اساتید مجرب حوزه فقه و حقوق تاسیس شد تا کنون دستاوردهای بسیار زیادی داشته است.

وی افزود:ظرفیت بالای علمی که این انجمن دارد می تواند به بازوی قدرتمندی برای مسائل حقوقی و قضایی کشور تبدیل شود و باید همه از ظرفیت این انجمن استفاده کنیم.

قره سید رومیانی مطرح کرد:به زودی با هماهنگی هایی که بین طرفین انجام می شود،تفاهم نامه ای بین این انجمن و وزارت دادگستری منعقد خواهد شد که قطعا برکات زیادی خواهد داشت و می تواند کمک بسزایی به حوزه حقوقی کشور کند.

معاون حقوقی وامور مجلس وزارت دادگستری بیان کرد:طبق گزارشاتی که به دست ما رسیده اعضای این انجمن با بهره گیری از ظرفیتهای روز رسانه ای عملکرد مثبتی در حوزه انتشار مجلات علمی و مقالات راهگشای حقوقی داشته اند که بسیار قابل تحسین است.

وی خاطر نشان کرد:نقش حوزه علمیه در تمامی مسائل علمی،اجتماعی و سیاسی و... نقش اساسی و بنیادی است و همواره نظرات علما و اندیشمندان حوزه برای این مباحث محوری بوده است.

قره سید رومیانی بابیان اینکه از ظرفیت بسیار زیاد علما،روحانیون،اساتید فقه و حقوق باید برای پیشبرد مسائل حقوقی و قضایی استفاده شود و ما در وزارت دادگستری آمادگی کامل برای ایجاد بستری مناسب ایجاد کرده ایم تاکید کرد:وزیر دادگستری نیز همواره بر استفاده از ظرفیتهای مختلف به خصوص حضور اندیشمندان و اساتید در کارگروهای مشورت معاونت حقوقی وزارت دادگستری تاکید داشته است.

انتهای پیام/

صحبت های معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری در هفتمین مجمع عمومی انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار