وزير علوم در جمع خبرنگاران:

اعضای هیئت علمی درباره مصاحبه با رسانه‌های خارجی، خود باید پاسخو باشند

غلامی گفت: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها درباره مصاحبه با رسانه‌های خارجی، خود باید پاسخگو باشند.

مصوبات کلان شورای عتف سال آينده بررسي مي شود/تغییر در آئین‌نامه بازنشستگی اعضای هیأت علمی جزئی استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور غلامی وزیر علوم در حاشیه آئین امضای تفاهم نامه مشترک وزارت علوم و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در زمینه آئین‌نامه بازنشستگی اعضای هیئت علمی اصلاحات جزئی در تبصره‌ها داشتیم که جزو آئین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی است و در هیئت‌های امنای دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: این اقدامات جزو روال معمول اصلاحات است و قسمت نهایی آن انجام شده که شفاف‌تر شدن آئین‌نامه درباره تاریخ و دوره‌های ماندگاری و سنوات را در پی داشته است. 

مصوبات کلان شورای عتف سال آینده بررسی می‌شود

غلامی در خصوص مصاحبه اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با رسانه‌های خارجی ادامه داد: این موضوع از بحث‌های اجتماعی است و ما به زندگی خارج از دانشگاه اعضای هیئت علمی وارد نمی‌شویم و خود باید پاسخگو باشند. 

وی در پایان درباره چگونگی اجرای طرح‌های کلان اظهار کرد: مصوبات کلان شورای عتف در قالب طرح‌‌های مصوب پیگیری خواهد شد ولی جلسات با تأخیر تشکیل شده که امیدواریم در اولین جلسه سال آینده این مسئله بررسی شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار