٧٢ کانون فرهنگی هنری مساجد در ملایر فعالیت می کنند

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر گفت: ٧٢ کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان فعالیت می کنند.

٧٢ کانون فرهنگی هنری مساجد در ملایر فعالیت می کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ براتی زاده،مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر گفت: از این تعداد، ٣٥ کانون در مناطق شهری و ٣٧ کانون در روستاهای شهرستان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه امسال از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مجوزی برای تاسیس کانون‌های جدید داده نشده است، اظهار داشت: دبیرخانه کانون‌ها اخیرا اعلام کرده که مجددا مجوز تاسیس کانون جدید را خواهد داد.

براتی‌زاده با بیان اینکه بسیاری از کانون‌ها خودگردان است و هزینه‌های آنها از سوی اعضا تهیه می‌شود ابراز کرد: با این وجود کانون‌های شهرستان فعالیت خوبی دارند.

وی برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی را از جمله فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در ملایر برشمرد و ادامه داد: بیش از ٢ هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری در ملایر هستند.

رضا براتی زاده با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد فعالیت دارند گفت: امسال نیز برای تجهیز کانون‌ها از محل اعتبارات آن مبالغی اختصاص پیدا کرد.

وی اظهار داشت: در این راستا با توجه به فعالیت و نیاز کانون‌ها تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ملایر مجهز شدند.

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر اضافه کرد: در حال حاضر تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر دارای کتابخانه مستقل بوده و اعضا از این کتاب‌ها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ ش

فعالیت کانون فرهنگی هنری مساجد در ملایر

برچسب ها: مساجد ، کانون فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.