آغاز طرح آرامش بهاری در 70 بقعه متبرکه استان همدان

طرح آرامش بهاری در 70 بقعه متبرکه استان همدان برگزار می شود.

آغاز طرح آرامش بهاری در 70 بقعه متبرکه استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام کاروند، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: این طرح از 28 اسفند تا 14 فروردین برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم در برنامه های طرح آرامش بهاری در سالهای گذشته خبر داد و افزود: در این طرح ما در بقاع متبرکه شاخص استان همدان غرفه های مختلف فرهنگی شامل مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، سلامت و معرفت را برپا می کنیم و کارشناسان ما پاسخگوی نیاز های مراجعین هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت: در این طرح ما به دنبال فراهم کردن فضای مناسب و آرامش بیشتر برای مردم هستیم و تلاش می کنیم زمان اقامت مردم در امامزادگان را افزایش و مشارکت آنها در برنامه های فرهنگی و مذهبی را بالا ببریم.

حجت الاسلام کاروند همچنین از برگزاری مراسم ویژه ولادت حضرت علی (ع) در بقاع متبرکه و حسینه ها و مساجد استان همدان خبر داد و اظهار داشت: ما در تعطیلات نوروز با اعزام 50 نفر از روحانیان به امامزاده ها برنامه های فرهنگی را برگزار می کنیم و آمادگی اسکان مسافران را در زمان های اضطراری را داریم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان همدان در زمینه های وقف افزود: ما آماده هستیم از ظرفیت میزبانی همدان به عنوان پایتخت گردشگری 2018 استفاده کنیم و با معرفی موقوفات و واقفان خیر اندیش استان که بین برترین واقفان کشور هستند زمینه را برای جذب گردشگران در حوزه وقف هم فراهم کنیم.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری تورهای گردشگری موقوفه هم خبر داد و اظهار داشت:استان همدان درسال 1396 با ایجاد وقف های جدید و نیات نوین واقفان، استان شاخص کشور است و نخستین وقف های مبارزه با استکبار ستیزی  و کمک به بیماران پروانه ای  را داشته اند.

انتهای پیام/ا

آغاز طرح آرامش بهاری در بقاع  متبرکه استان همدان

برچسب ها: بهار ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.