سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

طرح تعالی جمعیت و خانواده از مهم‌ترین طرح‌های مورد بررسی کمیسیون اجتماعی در سال ۹۶

عضو کمیسیون اجتماعی مهم‌ترین اقدامات کمیسیون متبوع خود در سال ۹۶ را تشریح کرد.

یاسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مهم‌ترین اقدامات کمیسیون متبوع خود در سال ۹۶، اظهار کرد: در وهله اول اعضای کمیسیون اجتماعی سفر‌های استانی را در دستورکار خود قرار دادند تا از نزدیک معضلات مردم را مشاهده کنند و برای حل آنان راهکار لازم را بیندیشند.

وی ادامه داد: طرح اداره و نظارت بر صدا و سیما هم یکی از طرح‌های مهمی بود که مورد بررسی در کمیسیون اجتماعی قرار گرفت و موافقان و مخالفان مسائل گوناگونی را در این باره مطرح کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان هم مورد بررسی و تصویب در کمیسیون اجتماعی قرار گرفت.

سعیدی با اشاره به اینکه قانون تسهیل ازدواج جوانان هم که در اواخر دهه ۸۰ مصوب شده بود، مورد بررسی در  این کمیسیون قرار گرفت، متذکر شد: متأسفانه دولت هیچ اقدامی برای اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان انجام نداد و به همین دلیل این قانون را در کمیسیون بررسی مجدد کردیم و در نهایت گزارش خود را به صحن علنی ارجاع دادیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح تعالی جمعیت و خانواده هم یکی دیگر از طرح‌های مهم و اساسی بود که در سال ۹۶ مورد بحث و بررسی در کمیسیون اجتماعی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار